Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18.10.2012

Paczka z Polski - paznokciowy haul :p

Przyleciała do mnie wczoraj mała przesyłka z Polski. W sumie niewiele, bo ostatnie zamówienie z Avonu i ze sklepu internetowego, ale uśmiech nie schodził mi wczoraj z pyszczka. No jak dziecko :p

A little parcel from Poland arrived yestewrday. Not much, cause it was just my last Avon order and one from a online shop, but I couldnt stop smiling. Like a kiddo :p


Z Avonu tylko lakiery. Firma się uwzięła na mnie i co rusz wprowadza nowe kolory. Już wiem, ze będzie jeszcze więcej fajnych kolorów przed świętami i nie mogę się doczekać. Lubie ich lakiery, maja świetne płaskie pędzelki, proste buteleczki, jakość mnie zadowala. 

From Avon just nail polishes. I think they are delibetry teasing me with all those new colours all the time. And I already know there will be more just before Christmas - just cant wait. I like their polishes, they have cool flat brushes, simple bottles and I am satisfied with the quiality.


A ze sklepu stos pierdołek :)
And from the shop a pile of crap :)

Naklejki na paznokcie:
Nail stickers:

I różniste ozdóbki:
- brokat w różnych kolorach i kształtach
- kolorowe śnieżynki
- kolorowe gwiazdki
- srebrne i złote serduszka
- folia (nigdy jej nie miałam, ciekawe czy potrafię się nią posługiwać)
- błyszczące paski srebrny i czerwony




And all kinds of decorations:
- glitter in diferent shapes and colours
- snowflakes in diferent colours
- colour stars
- silver and golden harts
- foil (I never had it and I wonder if I can work with it)
- shiny stripes - red and silver.


Nooo, czeka mnie sporo zabawy :p
Który lakier chcecie zobaczyć jako pierwszy?
Ohhhh we are gonna have so much fun :p
Which nail polish You would like to see first?

14 komentarzy:

  1. Ja bym chciała Perfectly flesh jako pierwszy :>

    OdpowiedzUsuń
  2. róż jaki ładniutki :) a ile ozdóbek, ho hoo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. róż będzie niebawem obfocony.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ktoś powinien mnie bić po łapach jak klikałam...

      Usuń
  4. O Matulu, ale małych ozdóbek;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! ile ozdóbek :)

    zapraszam do zabawy
    http://themonique-girlsjustwant.blogspot.com/2012/10/tag-akcja-pazdziernik-miesiacem-maseczek.html

    OdpowiedzUsuń
  6. ilość pierdółek do paznokci sprawiła, że przypomniały mi się czasy kiedy sama szalałam na tym punkcie
    czasami mi tego brakuje...
    chciałam Cię prosić o polubienie mojej strony na Facebooku
    http://www.facebook.com/OriLeszno
    dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam fazy... czasami mam ochot na takie pierdołki, czasami na sam lakier.

      Usuń