Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27.10.2012

Manicure konkursowy. Competition Manicure.

Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie paznokciowym organizowanym przez jedna z blogerek (KLIK).
Oczywiście nagrody nie udało mi się zdobyć i po obejrzeniu prac konkursowych wiem dlaczego :p
Nie mam wprawy w  malowaniu kształtów na paznokciach. Wole proste wzorki. A dodając do mojego braku umiejętności brak odpowiednich narzędzi .. wyszło takie oto coś:

Some time ago I participated in a competition organized by one of the bloggers (CLIK).
Of course I didn't win anything and after I saw other manicures I know why :p. I am not trained in painting shapes on my nails. I prefer simple forms. And adding to my talent lack of tools... you can see what came up:


Tematem konkursu była jesień. Wiadomo listki, grzybki itp... ale od razu skojarzyły mi się odlatujące na zimę ptaki, klucze kaczek na niebie. Wyszło jak wyszło. Mi się podobało :)
Bazą jest lakier Golden Rose Rich Color 15następnie za pomaca gąbeczki zrobilam chmurki białym lakierem Avonu, czarnym Cliché i szarym Cliché. Na koniec za pomaca wykałaczki namalowałam ptaki. 
Teraz czekam na krytykę.

Autumn was the topic. You know, leafs, mushrooms... but I straight away saw those long lines of ducks flying away for winter. You can see what I managed to do. I liked it :)
The base colour is Golden Rose Rich Color 15, then using a sponge i painted some clouds with white polish from Avon, black from Cliché and grey from Cliché as well. In the end using toothpick I painted some birds.
Now I am waiting for some criticism.

5 komentarzy:

  1. Ja bym na sam koniec pociągnęła topem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balam się, ze mi się ptaki rozmażą... ale przydałby się.

      Usuń
  2. podoba mi się taki pomysł na jesień, mało kto by na niego wpadł, wykonanie też ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ale masz precyzję w ręku, wyszło Ci wyśmienicie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale źle nie wyszło :) ładnie,doćć dokładnie,pomysł fajny tyle że moim zdaniem ta niebieskość z jesienią się niewielu skojarzy :)

    OdpowiedzUsuń