Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.10.2012

Inglot - Korektor rozświetlający/Under eye corrective illuminator


"Rozświetlający korektor w pędzelku zawierający satynowe, perłowe pigmenty, których zadaniem jest rozświetlenie cieni pod oczami."

"With high-tech spheres and satin pearl pigments this Illuminator lifts away dark shadows and highlights skin."

Otrzymałam go w prezencie od siostry. Sama pewnie nie zdecydowałabym się na zakup. I nie dlatego, że jest zły, ale z lenistwa - nie zawsze chce mi się używać korektorów pod oczami i nie lubię mieć za dużo warstw na twarzy. Nie mam tez ogromnych problemow z cieniami, dlatego podkład często wystarcza. 

I got it from my sister as a gift. I probably would not buy it myself. And it is not because it is bad, but because I am lazy and not always use under eye concealers and because I don't like to have too much stuff on my face. Also I don't have problem with big dark circles under my eyes and usually foundation is enough.

Opakowanie produktu jest bardzo ładne, estetyczne i wygodne w użytkowaniu. Aby wydobyć produkt, należy nacisnąć przycisk, a w pędzelku pokazuje się kropelka korektora - bardzo wygodne :)
Pędzelek jest przyjemny choć i tak wklepuje korektor palcami. Ot, służy do nałożenia produktu w odpowiednie miejsce.
Zauważyłam jednak jeden minus - po podróży samolotem sporo produktu wylało się i zapaćkało cala nakrętkę od środka.
Kolor: ja mam najjaśniejszy odcień (51) i dla mnie jest idealny. 
Dostępnych jest 6 odcieni.
Działanie: korektor wg mnie powinien maskować to, czego nie chcemy aby widzieli inni. Jako korektor zatem sprawdza się średnio  Nie jest mocno kryjący. Rozświetlenia tez dużego nie daje, ale to mi akurat pasuje. Skora wygląda za to na zdrowa i lekko rozjaśnioną. Zdecydowanie nie jest dla osób szukających mocnego krycia. 
Nie kupie ponownie. Jak już to zdecyduje się na coś tańszego :)

Produkt nie testowany na zwierzętach.
Pojemność 2,5 ml






The packaging  is really pretty, esthetic and comfortable to use. To get some product out we just have to press the button and we get a little drop on the top of the brush - very smart :)
The brush is nice though I always use fingers to pat the product. It is just a handy thing to apply it.
I found something wrong with it though - after a flight quite a bit of the product leaked out and made the cap very messy.
Colour: I have the lightest shade (51) and for me it is perfect. There is 6 shades to choose from.
Result: for me a concealer should cover what we wanna hide from others. As a concealer then it is not the best. It it not very opaque. It doesn't give too much highlighting either (in Polish it is called highlighting concealer), but that actually I don't mind. The skin looks healthy and gently brightened. It is definitely not for someone who needs more coverage.
I will not buy it again. If i need something I'll buy something cheaper :)

Not tested on animals 
2.5 ml/0.08 US FL OZ


Skład/Ingredients: Aqua/Water, Isododecane, Nylon-12, Bismuth Oxychloride, Cyclomethicone, Cycopentasiloxane, Synthetic Wax, Titanum Dioxide, Butylene Glycol, Polyglyceryl-4 Isostearate, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Hexyl Laurate, Hydrogenated Polyisobutene, Sodium Chloride, Mica, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Phenoxyethanol, Dimethicone Crosspolymer,-3, Caprylyl Glycol, Disteardimonium Hectorine, Potassium Sorbate, Isopropyl Titanum Triisostearate, SD Alcohol 40, Hexylene Glycol, [+/- (May Contain): Yellow 5 Lake (CI 19140, Blue 1 Lake (CI 42090), Iron Oxides ( CI 77491, CI 77492, CI 77499)]. (27.10.2010)

7 komentarzy:

  1. szukałam takiego korektora! moim ulubionym jest podobny z artdeco, niestety kosztuje od 70zł wzwyż... mam nadzieję że ten tańszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pewności co do ceny, ale coś mi się obiło o oczy, ze kosztuje ok 30 zł... mogę się mylić.

      Jeśli ktoś wie, to proszę mnie poprawić :)

      Usuń
  2. u Ciebie na łapce wcale tak jasno nie wygląda - nie wiem czy to kwestia zdjęć czy on naprwdę taki żółty??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej wpada w różowy, niż żółty. Przy grubszej warstwie nie wydaje się być jasny. Po roztarciu ładnie się wtapia.
      Do bardzo jasnych (porcelanowych) on nie należy.

      Usuń
  3. na łuk brwiowy by się nadał ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. "nie testowany na zwierzętach" i za to uwielbiam kosmetyki Inglota :) no, ale ten korektor już miałam i tez się nie sprawdził, uwielbiam za to tusze do rzęs tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uzywam z Inglota korektora w tubce, jestem z niego zadowolona, trwały, lekki i ładnie kryje :)

    OdpowiedzUsuń