Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

05.10.2012

Golden Rose Rich Color 15 + Essence 67 Make It Golden

Manicure na dziś :) Wypatrzyłam gdzieś w internecie takie brokatowe końcówki, ale z innymi kolorami i bardzo mi się spodobały. Użyłam więc niebieskiego lakieru Golden Rose Rich Colour 15 i brokatowego Essence Make It Golden 67. Top coat to odzywka Avonu 24k - ładnie błyszczy i ma delikatny zloty shimmer.
I jak Wam się podoba? 



Mani for today :) I found some fotos on the net with glitter tips like that but with diferent colours and I likes the idea. I used my Golden Rose Rich Color 15 polish and glittery Essence Make It Golden 67. As a top coat i used Avon 24k conditioner - it shines nicely and gives a lovely little golden shimmer.
How do You like it?


Tu wszystkie użyte produkty.

Here are all the products I used.




9 komentarzy:

  1. to złoto pięknie dopieszcza całość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten bazowy z GR jest śliczny. Złotka z Essence nie mam i strasznie nad tym ubolewam;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet ładnie wygląda :) a może fajnie by się połaczył ten lakier ze srebrnym brokatem :)?

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam :) Mam srebrny topper z Essie, drobinki są identycznej wielkości, jak te złote :)

    OdpowiedzUsuń