Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

03.10.2012

Czarny manicure z dodatkami. Black manicure with extras.

Nie wiem, czy to przez jesień (chociaż u mnie nadal codziennie 27 stopni) czy co, ale wzięło mnie na czarne paznokcie. Strasznie mi się ostatnio podobają i najchętniej nosiłabym takie non stop. Nawet pedicure mam czarny :p
Ale żeby nie było nudno, jeden paznokieć jest inny. Musze to powtórzyć z innymi kolorami. Bardzo mi się podoba.
Czarny lakier to Cliché Gótico - jest idealny! Kryje po dwóch warstwach, szybko schnie, pięknie błyszczy i trzyma się na paznokciach bez odpryskiwania minimum 4 dni (przy lekko starych końcówkach). 
Biały lakier to Avon z zestawu do frencha - nie najlepszy, ale innego białego nie mam.
Kwiatki to naklejki, kropki z lakieru.
Na zdjęciach: baza + 2 warstwy lakieru + top coat




I don't know if it is because of the autumn (though I still have 27 degrees every day) or what, but I feel like having black nails. I love the black polish lately and I would gladly wear it all the time. I even have my pedicure in black :p. But I added one nail different so it is not too boring. Will have to do something like that with other colours. I really like the effect.
The black polish is Cliché Gótico - it is perfect! Full coverage after 2 coats, dries fast, shines and stays on nails for minimum 4 days without chipping (with a small tip wear).
White polish is from Avon french manicure set - not the best, but I don't have any other white.
The black flowers are stickers, dots made of polish.
On photos: base coat + 2 coats of polish + top coat






4 komentarze:

  1. bardzo mi sie podoba ta koimbinacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny:) Bardzo podobają mi się czarne paznokcie, ale ten wzorek na serdecznym robi wrażenie. Lubię takie motywy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie to wyglada, dzis zrobie cos w tym styku :)

    OdpowiedzUsuń