Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17.10.2012

Cliche + Yesensy 75 = moj pierwszy Ruffian/my first Ruffian

Próbowałam już Half-moon manicure, przyszła pora na Ruffiana. Zdecydowania łatwiej jest mi go malować od reki. Do half-moon musiałam użyć okrągłych naklejek. Efekt mi się podoba, chociaż chyba lepiej wygląda na długich paznokciach. Moje takie nie są i dodatkowo optycznie je skraca. Szkoda, bo sam manicure mi się podoba.
Bazą był Cliché Salmão Fosco, brązowy lakier to Yesensy nr 75 - piękna mleczka czekolada. Połączenie bardzo jesienne.
Jak Wam się podoba?



I already tried the half-moon manicure, so it's time for Ruffian. It definitely much easier for me to paint it by hand. For the half-moon I had to use round stickers. I do like the effect, but I think it would look much better on longer nails. Mine are not long and the manicure optically makes them even shorter. Pity, cause I like that mani.
The base is Cliché Salmão Fosco, the brown polish is Yesensy nr 75 - a lovely milk chocolate brown. I like the duo - fits the autumn.
How do You like it?



6 komentarzy:

  1. Świetnie wyszło jak na pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Nie jest to tak trudne, jak myślałam.

      Usuń
  2. Super ja nie potrafiłabym chyba tak równo zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie to wygląda, ale efekt na prawdę mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba się, kolory świetnie dobrałaś.

    OdpowiedzUsuń