Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.10.2012

Cliché Salmão Fosco - lakier pełen niespodzianek.

Ten kolor jest może mało jesienny, ale miałam ochotę na coś lżejszego po ostatnich ciężkich kolorach. Jest to mój ostatni zakup. Lakier mnie bardzo zaskoczył swoja faktura. Po wyschnięciu jest lekko chropowaty... jakby miał zatopiony malutki piaseczek  W dodatku wysycha do matu. Tego się nie spodziewałam. Ale efekt mi się spodobał i ciągle dotykałam paznokci. Chciałam jednak lakier błyszczący  wiec pomalowałam go błyszczącym topem. I co? I top wsiąknął w lakier lekko go nabłyszczając  Faktura jest jednak nadal wyczuwalna. Lubie go, nie powiem. Trzymał się 4 dni.
Na zdjęciach: baza + 3 warstwy Cliché Salmão Fosco


This is a not very autumn colour but i wanted something lighter after those dark and heavy ones I was wearing lately. It is my latest purchase. The polish surprised me with its texture. After drying it is a bit rugged... like if it had some tiny sand in it. And it dries to matte. I really didn't expect that! But I did like the effect and I kept touching my nails. But I still wanted a shiny polish, so put some top coat on it. And what? The top almost soaked into the polish giving a slight shine. The texture is still there. I do have to say that I like it. It stayed on for 4 days.
On photos: base coat + 3 coats Cliché Salmão Fosco


Tu z dodatkowym top coatem.
Here with extra top coat.


6 komentarzy:

  1. Mam jeden lakier o matowym wykończeniu i zazwyczaj dokładam mu jednak błysk :).
    Pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
  2. z topem wygląda jeszcze znośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio podobają mi się takie przytłumione odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny jest, wersja matowa bardzo mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet ładnie wygląda te matowe wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń