Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.10.2012

Cliché França - zimowy lakier + kropki

U mnie nie ma zimy takiej jak w Polsce, a ten lakier idealnie by pasował do mroźnego i zaśnieżonego dnia. Mimo to, lakier będę nosiła bo mi się bardzo podoba :). W buteleczce wygląda na bardzo jasny szary, na paznokciu to prawie biały  Ale taki delikatny biały .. szklisty... z milionem kolorowych drobinek - srebrnych, zielonych, różowych i chyba niebieskich tez. Przepiękny  Na paznokciach mam 3 warstwy, które bez problemu wyschły i trzymają się bez uszczerbku trzeci dzień. Ponadto jedna warstwa nadaje się do layeringu. Na kolorowych lakierach daje warstwę błyszczącej mgiełki.
Na zdjęciach: 3 warstwy + baza



I don't have winter here as there is in Poland and this polish would be perfect on a freezing cold and snowy day. I am still gonna wear it though as I like it a lot :). In a bottle it looks like a very light grey, on the nails almost like white. But a very delicate white... glossy... with a thousands of colorful bits - silver, green, pink and I think blue as well. Gorgeous! On my nails I have 3 coats that dried fast and stay on my nails third day without a scratch. Also one coat can be used in layering. On colour polishes it gives a nice shiny layer.
Oh photos: 3 coats + base coat



I jako bonus - w ruch poszly moje sondy. Chyba za stara jestem na takie kolorowe kropeczki :p

And as a bonus - my new dotting toold did some work too. I think I'm too old for such a colorfull spots :p




Na kropki użyłam:
For the dots I used:
różowy/pink - Avon Fuchsia
miętowy/mint - Avon Aqua Fantasy
niebieski/blue - Safari 31
srebrny/silver - Avon Starry Sky

4 komentarze:

  1. na kropeczki, nigdy nie jest się za starym :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O ile lakier bazowy nie do końca mi się podoba, to kropki są super;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kropki super! a lakier jakoś szału nie robi :)

    OdpowiedzUsuń