Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.10.2012

Avon SuperShock gel eyeliner pencil - żelowa kredka do powiek


Kto jeszcze nie zna żelowych kredek Avonu łapka do góry ;)
W swojej "kolekcji" mam cztery sztuki. Dwie z nich są już niestety niedostępne. Kolejne dwie są w miarę nowe i można je ciągle zamówić z katalogu. Tyle na wstępie. Teraz będzie dużo zdjęć.

Who doesn't know Avon gel eyeliners yet hands up ;)
In my "collection" I have four of them. Two of them are unfortunately unavailable  Another two are still to get from the catalog as they are new. So that's it for a start. Now will be lots of photos.

 Golden Fawn, Blackberry, Steel, Black Shimmer

  Golden Fawn, Blackberry, Steel, Black Shimmer

Black Shimmer
To intensywna czerń z delikatnymi drobinkami. Przepiękna! Niestety już nie do kupienia.
It's an intensive black with small shiny bits. Absolutely gorgeous! Unfortunately already unavailable.


Steel
Po prostu stalowy kolor. Jej używam najczęściej, choć kupowałam niepewnie. Bardziej z ciekawości. Uwielbiam jąRównież już wycofana z katalogu :(
It's a simple steel colour. I use it the most, though I was buying it unsure of the colour, more out of curiosity. I love it. Also not on sale anymore.


Blackberry
Jedna z nowszych. Sądziłam że to będzie bardziej fioletowa/śliwkowa, a to ciemny brąz z domieszką śliwki. Bardzo ładny zresztą. Nie miałam ciemnej brązowej kredki, wiec jest w sam raz. Ciągle do kupienia :)
One of the newer ones. I though it will be more purple/plum colour and it is a dark brown with a hint of plum. Very pretty. I didn't have a brown pencil, so it is just perfect. Still to get in catalogs.


Golden Fawn
Na koniec najjaśniejsza z nich. Pięknie rozświetla oko. Używam jej w wewnętrznych kącikach i na dolna powiekę przy delikatnym makijażu. To piękny beżowo-szampański kolor. Ciągle do kupienia.
And last but not least is my lightest colour. It nicely lights up the eyes. I use it for my inner corners and lower eyelid when I have a more delicate makeup. It is a lovely champagne-beige colour. Still available.



Wszystkie cztery kredki są mega miękkie  od razu dają intensywna kreskę. Jest jednak trochę gruba i ciężko nią namalować coś cienkiego, ale próbowałam nabierać kredkę na pędzelek do żelowych linerow i wtedy wychodzi cienka kreska. Problem może być z ostrzeniem przez to ze są miękkie. Jeśli ich nie schłodzimy w lodowce przed, można pozbyć się sporej części rysika.
Ogólnie bardzo je lubię i mam nadzieje, ze za szybko nie znikną z katalogu. 

All four pencils are very soft and give a nice intensive line straight away. It's quite thick though and it can be hard to make a thin line, but I tried to take some of the liner on a thin eyeliner brush and then it all works just fine. It can also give some problems with sharpening. Because they are so soft it is very easy to get rid of too much of the inner past unless you keep it in the fridge for a bit to make it harder.
Generally I like them a lot and I hope they wont disappear from catalog too soon.

Co o nich myślicie?
What do You think of them?

12 komentarzy:

  1. czerń, brąz i Golden Fawn świetne są, tym ostatnim chciałabym oko rozświetlić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam odcień Black i Plum i również uważam, że są świetne, ale jakiś czas temu koleżanka powiedziała, że kreska mnie postarza, więc już ich nie używam :(
    szkoda, że nie pokazałaś ich na powiece, podpatrzyłabym jak to robisz, bo może faktycznie ich źle używałam :? (malowałam tylko kreskę na górnej powiece)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam zrobić sobie zdjęcia z okiem ale żadne nie nadawało się do publikacji. Czernej używam rzadko, bo tez niezbyt mi pasuje czarna krecha. Te jaśniejsze częściej i zawsze z cieniami. Może rozetrzyj trochę kreskę, żeby nie była taka ostra? Albo spróbuj z jaśniejszym kolorem.

      Usuń
    2. ale właśnie z każdym kolorem oprócz czarnego czuję się bardzo dziwnie... nie jestem do tego przyzwyczajona, bo na co dzień używam tylko tuszu na dolne i górne rzęsy - już ta fioletowa kredka była dla mnie wielką ekstrawagancją ;)
      a mam jeszcze Mega Impact w odcieniach Blackest Black i Cobalt i również są świetne tylko w tej granatowej czuję się jeszcze gorzej (choć jest to prześliczny kolor)

      Usuń
  3. Ja się nie umiem malować kredką! ;p Stawiam na eyeliner, a na dole powieki po prostu- nie używam kredki, jedynie tusz na dolne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znowu na dole nie używam tuszu bo jak żaba wyglądam :D Wole kredkę lub cienie.

      Usuń
  4. Ta Golden jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te kredki, mam black, Golden Fawn i Blackberry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kredki są świetne mam Blacberry. A kiedyś miałam czarną. Tak właśnie z temperowaniem jest największy problem. Kiedyś czarną przetopiłam do małego słoiczka i miałam taki mini żelowy eyeliner.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł z topieniem :) Nic się nie marnuje przy temperowaniu.

      Usuń
  7. kolory są super, miękkie ciężko jest strugać;/

    OdpowiedzUsuń