Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25.10.2012

Avon Smoky Plumes - jesienny lakier

Jeden z nowszych kolorów i jakże udany :) W buteleczce wygląda na jaśniejszy .. bardziej.. szary. Na paznokciach to bardzo ciemny przydymiony fiolet. Czasami wygląda jakby miał coś z brązu. Piękny jest - idealny na jesień. Poza tym lubię lakiery z serii Speed Dry - rzeczywiście szybciej schną i pomimo 3 warstw nie było problemu z wysychaniem. Ten nie potrzebuje topa. Błyszczy sam w sobie. Pierwsza warstwa strasznie smuży.
Na zdjęciach: 3 warstwy + baza


It is one of the newer colours and such a  successful one :). In the bottle it looks lighter... more... grey. On the nails it is much darker, smoky. Sometimes it looks like it had some brown in it. Really pretty - perfect for autumn. Besides I like that Speed Dry line - they really dry faster and even though I had to put 3 coats on it didn't have problems drying. It doesn't need top coat. Shines on its own. The first coat really smudges.
On photos: 3 coats + base coat



12 komentarzy:

  1. myślałam że jest ciutkę jasniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W buteleczce tak wygląda i myślałam, ze taki będzie. Wychodzi dosyć ciemno.

      Usuń
  2. z avonem właśnie mam takie doświadczenie - kupiłam głęboki kolor już nie pamiętam dokładnie w jakim odcieniu, a na paznokciach był czarny. bardzo zraziłam się wtedy do Avonu. lakier do tego wysychał bardzo bardzo długo. w końcu go chyba po prostu wyrzuciłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja siostra miała to samo... i to tez jakaś śliwka miała być a na paznokciach był prawie czarny. Oddala koleżance.
      A z bublami to jak w każdej firmie. Ja się po jednym lakierze zraziłam do Vipery.

      Usuń
  3. nie spodziewałam się, że na żywo będzie tak ładnie wyglądał

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny ten lakier...aż się zaczynam zastanawiać czy brać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie starczyły dwie. Jestem nim szczerze zachwycona!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny :) lubię lakiery od Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny, właśnie miałam zamiar go kupić i teraz już wiem, żeby brać ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jakoś nie mogłam się do niego przekonać...

    OdpowiedzUsuń