Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21.10.2012

Avon Perfectly Flesh - róż czy nude?

Nie do końca jestem przekonana do tego lakieru. Po nazwie i zdjęciach w necie spodziewałam się czegoś jaśniejszego, mniej różowego. Nie jest zły, ale jakoś do końca nie przekonuje mnie ten kolor. Czy to różowy czy node?  U mnie wygląda wyjątkowo różowo z domieszka beżu. 
Konsystencja jest ok, chociaż wydaje mi się, ze nowe lakiery jakie teraz Avon wprowadza są lepsze. Ten jest dostępy już dosyć długo. Schnie dobrze, trochę smuży i robi prześwity. 
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza.
 

I am not totally convinced to this polish. By the name of it and the swatches on the net I was expecting something lighter, less pinky. It is not bad, but somehow the colour doesn't convince me. Is its pink or is it nude? On me it looks very pinky with some beige.
Consistency is ok, though I think the new polishes  avon is lounching lately are much better. This one is avaliable for a while now. It does ok, smudges a bit.
On photos: 2 coats + base coat


Zastanawiam się, co na niego nałożyć aby go trochę podrasować.
I am wondering what to put on top of it to tune it up a bit.

10 komentarzy:

  1. Przepiękny kolor. Takie teraz lubię najbardziej:) Idealny do pracy, na co dzień, na imprezę wraz ze smokey eyes:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor śliczny, ale przekonania do tych lakierów nie mam, mnie jakoś dziwnie szybko zasychają w buteleczce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam czerwień z Avonu, która leży u mnie jakieś ponad 2 lata i nadal ma niesamowitą konsystencję ;)

      Usuń
  3. Taki beżowy róż. Ale bardzo fajny mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. coś przybrudzonego z różową nutą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba, dla mnie to cielisty róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam go i na zdjęciach zdecydowanie bardziej mi się podoba niż na żywo. taki dziwny jest;(

    OdpowiedzUsuń
  7. w katalogu inny, na żywo inny, ale fajniejszy niż w katalogu - taki dziwak :) mi się podoba na paznokciach w pierwszych dniach, bo potem mam wrażenie, że ciemnieje i brzydko to wygląda

    OdpowiedzUsuń