Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31.10.2012

Avon Art Orange - dyńkowy lakier/pumpkin polish :)

Zostałam mocno pokuszona do zakupu tego lakieru. Za pomarańczowymi paznokciami u siebie nigdy nie przepadałam. Az tu takie coś. No i kupiłam :) I bardzo dobrze zrobiłam Obi Wan! Lakier jest niesamowity. To taki spokojny, brudny pomarańcz. Pięknie wygląda, pięknie błyszczy. Na zdjęciach nie ma top coatu. Z jedna warstwa można wyjść do ludzi. Druga daje jednak pewność  ze wszystko jest cacy. Nie smuży, szybko schnie, ma wygodny pędzelek.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza


I got so so tempted to get this polish. I never liked to have orange nails. And now this. So I bough it :) And I did good Obi Wan! The polish is amazing. It is a calm, dirty orange colour. Looks great, shines great. No top coat on the photos. One coat would do the job, but two will make sure its all good. Doesn't smudge, dries fast, and has a comfy brush.
On photos: 2 coats + base coat.




10 komentarzy:

  1. a do mnie ten pomarańcz nie przemawia :(
    zdecydowanie wolę poprzednika czyli orange creamiscle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie znowuż tamten jest zdecydowanie za ostry.
      Dobrze, ze są dwa do wyboru :)

      Usuń
  2. jak dla mnie to ten pomarańcz ma coś w sobie. Na Halloween w sam raz ;)

    = dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dość nietypowy kolor, całkiem interesujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny :) masz piękne włosy, szkoda, że tak rzadko dodajesz o nich notki! :) chętnie bym poczytała więcej, więc obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Postaram się czasami coś wrzucić.

      Usuń
  5. śliczne masz paznokcie i zawsze malowanie i kolory wychodzą u Ciebie bardzo ładnie, ale ja jakoś nie rozumiem zachwytów nad tym odcieniem - dla mnie jest po prostu brzydki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalka, każdy lubi coś innego :) I bardzo dobrze, bo byłoby nudno.

      Usuń
  6. Miałam go chwilę w łapkach, ale powędrował do Turkusoowej :)

    OdpowiedzUsuń