Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

01.09.2012

Zużyte w sierpniu. Finished in August.

Sierpniowe zużycia sa trochę oszukane. To przez to, że większą część miesiąca spędziłam u rodzicow i to ich kosmetyków używałam :D No i kończyłam te pozostawione przy poprzedniej wizycie. Bo po co mam wozic w tą i spowrotem wszystko?

My August empties are a bit cheated. Mosof the month I spent at my parents and I was using their products and some of mine that I left there with the previous visit. Why would I carry everything with me there and back since I can have it all in both places, eh?



Avon farba 10.0 bardzo jasny blond - Na samym początku wizyty pofarbowałam sobie włosy, bo sie o to prosiły. Farb Avonowych używam odkad weszły do katalogu i nie narzekam. Kolor wychodzi bardzo zbliżony do koloru na modelce (u mnie wszystkie farby wychodza nieco ciemniej, mimo, że jestem naturalną blondynką). Ładnie pokrywa odrosty, nie śmierdzi przez kilka dni jak farby których używałam porzednio. Jedno opakowanie starcza na moje długie i gęste włosy.
Kupię ponownie.  

Avon Permanent creme colour 10.0 Vey light blonde - in the very beggining of my visit I painted my hair cause they asked for it. I use those Avon once since they showed up in a catalogue and I cannot complain. The colour is very close to the one on a model (all the colour are usually darker on me even though I am a natural blonde). It covers the roots and doesn't stink for days like other hair dyes I was using. Also one box is enough for my long and thick hair. 
I will buy it again.


Gannier szampon drożdże piwne i owoc granatu - fajnie się pieni, ładnie pachnie, ale chyba troche plącze włosy. Przeznaczony do włosów cienkich i bez objętości. Mam jeszcze jedną zaczętą butelkę tego szamponu. I na tym poprzestanę.


Avon Naturals szampon z rumiankiem i aloesem - bardzo go lubie! Nie wywołuje u mnie łupieżu, delikatnie myje włosy, dobrze się pieni i pachnie ziółkami. Zresztą ja mam jakiś sentyment do rumianku i z odgórnie lubię wszystko co z rumiankiem. Przeznaczony do włosów normalnych lub zniszcznych. 
Kupię ponownie.


Garnier beer yeast and pomegranate shampoo for thin hair without volume - it fomas nicely and smells good but it can tangle the hair a bit. It's made for thin and flat hair. I have another bottle of this shampoo and I think It'll be my last. 

Avon Naturals chamomile & aloe vera shampoo - I really like this one. It doesn't give me dundruff, washes gently, foams well and smells herbal. Besides I have some kind of a sentiment for camomile and I like everything that has it from the start. Shampoo is for normal or damaged hair.
I will buy it again.


Avon Cearskin tonik oczyszczający pory z 0.5% kwasem salicylowym - stara jestem a głupia! Wiem, że toniki z alkoholem mi nie służą, a i tak go kupiłam  Męczyłam go ponad pól roku, bo przy regularnym stosowaniu raz dziennie wysuszał mi buzię. Musiałam zatem robic przerwy. Stosowalam czasami punktowo na jakieś niespodzianki. Wreszcie się skończył! 
Nie kupię ponownie.

Mariona maseczka z zieloną glinką - jedna oczyszczająco-odżywcza, druga przyciwtrądzikowa. Obie zielone, blotkowe i jak blotko pachną. O ile po pierwszej nie zauważyłam jakiś super efektow, to druga byla fajna - buzia po nij byla miekka i czysta. Z zieloną glinką mam to samo co z rumiankiem - lubię i już!

Avon Clearskin pore penetrating cooling astringent with 0.5%salicylic acid - I am old and stupid! I know my skin doesn't like toners with alcohol and I still bought it. I was fighting with it for over 6 months. When I was using it regularly it was drying my skin terribly. I had to make breaks. Sometimes i was puting in just on spots. And finally it's gone!
I will not buy it again.

Marion green clay face mask - one was cleaning and nourishing and the other antiacne.  Both with green clay, muddy and smelled like mud too. After the first one I didnt see any big changes on my face, but the second one was very nice - face was soft and clean. I have the same feelings for clays as for camomile - I like them :)

Avon Care Rich Moisture intensywnie pielęgnujący krem do twarzy - pudełko obdarte z naklejki, bo chcę je ponownie wykorzystać. Krem jest dosyć treściwy, przyjemnie pachnie i dobrze nawilża. Na lato jednak za ciężki. Ja go zużyłam do ciała, bo nie chciałam aby dłużej stał otwary, a nie miałam ze sobą balsamu. Też się dobrze spisał. Nie wiem czy kupię ponownię, ale miło wspominam.


Avon Planet Spa dwufazowy płyn do kąpieli Prowansalska lawenda i jaśmin - to jeden z tych produktów, które tylko szybko skończyłam. Używała go głownie mama... jak jeszcze była wanna. Teraz jest tylko kabina prysznicowa i płyn stał nieużywany. Uwzięłam sie i zużyłam go i tak... normalnie.... na gąbce :)
Pienił się,mył i pachniał lawenda. Żadnego nawilżenia nie zauważyłam a miałam nadzieję że takowe zaobserwuję. Niestety nie napisze jak się spisuje w wannie. Nie kupimy ponownie.

Avon Care Rich Moisture nourishing face cream - I already tool the sticker off because I wanna reuse the box. It is a very ritch cream with a nice fragrance. Moistured well but too heavy for summer. I used it as a body cream as I didnt have any other lotion open. It did a good job too.I dunno if I am gonna buy again bit I did like it a lot.

Avon Planet Spaprovence lavender & jasmine softening bath soak - it's one of the products I just had to kill fasr. My mu was using it... when she still had a bathtube. Now they have just a showe so the product was stanting there forgotten. I used it as a ordinary shower gell... with a sponge :) It foamed well, washed the skin and smelled like lavender. I didn't notice any kind of moisturizing effect and I was hoping to see it. I will not write how it works in a bath cause I simply dont know.
Will not buy it again.

Rene Furterer Fioravanti odzywka w sprayu nadająca blask i ułatwiająca rozczesywanie - dostałam do spróbowania od siostry. Jako samodzielna odżywka mnie nie zachwyciła. Dla moich włosów zbyt delikatna. Lepiej bylo razem z odżywka do spłukiwaniaWłosy były gładkie i pięknie błyszczały. Pachnie trochę dziwnie - jak leśny odświeżacz do toalet.

Biosilk odżywka wygładzająca - ładnie pachnie, wygładza włosy ale jest tak niewydajna, ż głowa boli. Pisalam o niej TU.

Rene Furterer Fioravanti No-Rinse Detangling Spray - i got it to try out from my sister. As a conditioner on its own didnt catch my heart. For my hair it is just too gentle. It did a much better job if I used it after a rinsing conditioner. Then my hair were smooth and shiny. It smell kinda funky - like a forrest toiler freshner.

Biosilk smoothing Conditioner - smells and nice smoothnes then hair. But it is soooo unefficent. I wrote about it HERE.

I to wszystko. Miałyście z którymś z tych produktow do czynienia?
And that's all. Did You use any of those products?

5 komentarzy:

  1. nie miałam żadnego, muszę gdzieś dorwać tą maseczkę Mariona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je na allegro przy okazji innych zakupów. Nie wiem gdzie mozna ja kupić stacjonarnie.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Czuje, ze wrzesień to będzie coś ;)

      Usuń
  3. Garnier szampon niby bez szału,a le jakoś go lubię, faktycznie lekko plącze włsoy

    OdpowiedzUsuń