Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

04.09.2012

Przesyłka od Yves Rocher'a

W związku z niedawnym pobytem w PL odebrałam wreszcie moje zamówienie z Yves Rocher'a. Wykorzystałam kod, który dawał 50% zniżki na wszystko i darmowa wysyłkę. I tu chciałabym podziękować blogerce, która podzieliła się kodem na swoim blogu, ale za ch***** nie mogę sobie przypomnieć, kto to był :(
Błyszczyki już przetestowałam. Mandarynka pachnie zabójczo, ale szybko znika z ust. Balsam nie jest najlepszy - słabo nawilża, choć ładnie wygląda na ustach. 



Zakupy wyszły całkiem spore, ale przecież wszystko potrzebne ;) 
- Błyszczyk do ust Mandarynka z Włoch - 4.95 zł
- Podwójna maseczka jednorazowa przywracająca blask - 2.45 zł
- Balsam do ust Subtelna Róża - 5.50 zł
- Szampon stymulujący przeciw wypadaniu włosów - 7.45 zł
- Szampon oczyszczający do włosów przetłuszczających się - 4.50 zł
- Szampon przeciwłupieżowy - 4.50 zł
- Woda ułatwiająca rozczesywanie - 9.95 zł
- Nawilżający krem do rak - 4.95 zł
- Żel pod prysznic Pomarańcza - 4.95 zł
- Żel pod prysznic z owocem granatu z Hiszpanii - 4.50 zł
- jako prezent torba ekologiczna, maseczka i peeling do twarzy :)

Za całość zapłaciłam raptem 53.70 zł. Całkiem nieźle :p

Since I was in Poland lately, I was finaly able to pick up my Yves Rocher order. I used a code that gave me 50% off on everything and free delivery. And I would like tho thank a girl that shader the code on her blog, but i just cant remember who it was :(
I already tried the lip products. Tangerine lip gloss smells to die for, but disapears from the lips quite fast. The balm doesn't moisture the best, but looks nice on the lips. 

Quite a lot.. but we need it all :)
I payed for everything 53.70zl. Not bad at all :p

Używałyście któryś z tych produktów? Co jeszcze jest warte uwagi?
Did You use any of those products? What else is worth getting?

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten żel pomarańczowy :) Krem rak i peeling morelowy tez sa fajne :) Reszty nie znam :( Baaaaardzo proszę o recenzję maseczki którą dostałaś w prezencie, bo sie na nią czaję już od dawna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko ja trochę protestuje, to napewno coś o niej napisze :)
      Zel pomarańczowy nieziemsko pachnie!

      Usuń
  2. Ale mało zapłaciłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak dużo kosmetyków i tylko 53zł wydałaś! Takie zakupy to i ja lubię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez :D Okazja nie do odpuszczenia.

      Usuń
  4. nie znam firmy;(
    fajne zakupy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz ich spotkać w centach handlowych, albo zamówić internetowo na ich stronie.

      Usuń
  5. oo o ile nakupiłaś fajny blog ogólnie już go obserwuje i liczę na to samo na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  6. Też czekam na swoją paczkę z Yves Rocher. Zamówiłam bo zależało mi na gratisowych maseczkach i chciałam wypróbować nowy BB krem. Czekam bo podobno kremu nie ma w magazynie...:)

    OdpowiedzUsuń