Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.09.2012

Napad na chiński sklep (haul). Chinese shop under attack (haul).

Jest u mnie niedaleko ogromniasty Chiński sklep. A w nim.... lakiery Cliché za 95 centów. Nigdzie nie ma taniej! 
Lakiery są super! Mam już coś około 10 buteleczek (będę musiała sprawdzić dokładnie) i na zadnym się nie zawiodłam. Buteleczki są proste, pojemność 11 ml, nie zawierają toluenu ani formaldehydu (gdzieś już o tym wspominałam) i nie testują na zwierzątkach. 



There is a humongous Chinese shop near me. And they have... Cliché  polishes for 95 cents. Nobody has them cheaper!
Polishes are awesome! I have about 10 bottles already (will have to check) and not one dissapointed me. The bottles are simple, with 11ml capacity, they dont contain toluene or formaldehyde (I mention that somewhere already) and are not tested on animals.

To wczorajsze zakupy:
Thats my yesterdays shopping:







Andamento
Ceglasty brąz ze złotymi drobinkami.
Brick brown with golden bits.

Salmao Fosco
Piękny łososiowy z kremowym wykończeniem.
Beautifull salmon with creme finish.

Franca
Bardzo jasny szary ze srebrnym shimmerem. Słabo kryjący. Bedzie ładnie wyglądał jako top na innych lakierach. 
Very light grey wit silver shmmer. Light coverage. It will look nice on top of other polishes.


Khaki
Po prostu jasny khaki. 
Simply a light khaki.

No i nareszcie mam moje własne sondy + 2 pedzelki :)
And finally have my own dotting tools + 2 brushes :)



Teraz mozecie sie spodziewac samych kropeczek :p
Now You can expect dots flood :p

11 komentarzy:

  1. pierwszy kolor śliczny :)

    czekam na kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą! Juz mam kilka pomysłów :)

      Usuń
  2. jakie fajne te sondy, dobre zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem z nich zadowolona :)

      Usuń
  3. to kolorowe coś jest do robienia kropeczek na paznokciach, dobrze zrozumiałam? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Te "długopisy" z kuleczkowymi końcówkami. Wcześniej używałam wykałaczek, ale kropeczki wychodzą malutkie i nie zawsze takie same.

      Usuń
  4. Khaki wygląda bardzo interesująco :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On był głównym powodem wizyty u chińczyka. Reszta wpadła... przy okazji :p

      Usuń
  5. fajne kolorki, jestem ciekawa jak wyglądają na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze się wybrac do mojego chińczyka może znajdę tam sondy :-)
    Ładne lakiery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chińskie sklepy maja często to, czego inne nie maja. Warto poszperać.

      Usuń