Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.09.2012

Kusiciele od AA Cosmetics.

This time a quick post just in Polish.

Też się łapiecie na promocje, które firmy rozsyłają na skrzynki mailowe? Pisałam już o Yves Rocherze (można tak odmienic?) jak to mnie strasznie pokusił... a potem pokusiły mnie kosmetyki AA. Wspomniałam szybko na blogu, że sklep oferuje darmową wysyłkę i sama skorzystałam. Zakupy bardzo mi sie podobają, tym bardziej, ze sporo było jeszcze produktów w dziale wyprzedaży. Chciałam jeszcze zestaw do skóry naczynkowej, ale już go dla mnie zabrakło. Teraz będę miała co testowac :)


- Krem ujędrniająco-przeciwzmarszczkowy do każdego rodzaju cery 10.05 zł
- Tonik nawilżająco-rewitalizujący* 8.19 zł
- Dezodorant  Soft 3.61 zł
- Dezodorant Active Pure 3.61 zł
- Krem wygładzająco-odżywczy na noc Energia młodości 20.10 zł
- Antycellulitowa emulsja do ciała z kompleksem antycellulit, witaminą A i ekstraktem z cytryny* 3.99 zł
Całość 49.55 zł

No i wydało się ile to ja już wiosen liczę ;)


* Wlasnie sprawdzilam i te produkty sa jeszcze dostepne na stronie sklepu w dziale Outlet jesli bylby ktos zainteresowany.

1 komentarz:

  1. po moich ostatnich przejściach z balsamem do ciała z AA raczej już nie zaryzykuję;) Ale ich micel do cery wrażliwej dla mnie ciągle jest najlepszy;)

    OdpowiedzUsuń