Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

02.09.2012

Joko Virtual Caffe Latte

Nie wiem czemu tak długo zwlekałam z użyciem tego lakieru. Kupiłam do w jakimś zestawie i w buteleczce średnio mi się podobał więwylądował na dnie koszyczka. A lakier jest boski! Bardzo wygodny plaski pędzelek, kryje praktycznie po jednej warstwie, schnie szybko i naprawdę elegancko wygląda na paznokciach. Posiada piękny delikatny shimmer, lśni i nie odpryskuje. Użyłam go 2 razy pod rząd, a nie często mi się to zdarza. Zdecydowanie jeden z ulubieńców :)
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza


I dunno why I was waiting so long to use this polish. I bough it in some set and I didn't like it much in the bottle so it ended up at the bottom of the basket. And the polish is gorgeous! It has a very comfortable flat blush, gives a great coverage with one coat, dries fast and looks really elegant on the nails. Also it has a delicate shimmer, shines and doesn't chip. I used it tiwce in a row and that doesn't happen often. It is definitely one of my favourites now.
On photos: 2 coats + base coat



5 komentarzy:

  1. śliczny odcień, ostatnio coś bardziej takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja własnie tez. Mam tyle kolorych lakierów a ciągle jakieś jasne wybieram :)

      Usuń
  2. Rzeczywiście lakier jest boski!!!! Właśnie takiego nudziaka poszukuje ;)

    OdpowiedzUsuń