Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.09.2012

Golden Rose Rich Color 15

Będąc we Wrocławiu dotarłam do stoiska Golden Rose. Przejrzałam wszystkie koszyczki i utknęłam przy nowych lakierach Rich Color. Chyba były już trochę przebrane, bo nie było ich w sumie dużo. Wybrałam na początek numer 15. Dziwny kolor. Czasami wpada w szary, czasem wydaje się mocno niebieski. W buteleczce wygląda bardziej szaro niż na paznokciach. 
Kolor bardzo ładny, spokojny. Kryje po 2 warstwach i szybko schnie. Dzisiaj mija drugi dzień jak go mam na paznokciach i wygląda idealnie. Przydałby mu się top coat, gdyż nie jest mega błyszczący. 
Teraz o pędzelku - bo to nowość dla Golden Rose. Jest baaaardzo szeroki, gruby i puchaty. Ta puchatość mi trochę przeszkadza, bo ciężko się nim maluje przy skórkach. Szerokość jak dla mnie super. Małego palca pomalowałam dosłownie jednym ruchem.
Na zdjęciu: 2 warstwy + baza



While I was in Wroclaw i visited Golden Rose stand. I browsed all baskets and I got stuck at the new Rich Color polishes. The choice wasn't very big, lots of colours were missing. I chose number 15 for a begining. Strange colour. Sometimes it looks more grey, sometimes very blue. It a bottle seems to be more grayish than on nails.
The colour is very nice, calm. The polish gives a full coverage after 2 coats and dries fast. Today is the second day that I have it on and it still looks perfect. It would need an extra top coat as it is not super shiny.
Now about the brush - it's new for Golden Rose polishes. It is veeeeery wide, fat and fluffy. That fluffiness is bothering me a bit as it is hard to paint nails near the skin. The width is good for me. My little finger was polished in just one stroke.
On photos: 2 coats + base coat




Dla porwania inne pędzelki (mój ulubiony to Sally Hansen)
And few other brushes for comparison (Sally Hansen is my fav)


3 komentarze:

  1. Świetny kolor polubiłam tą serię lakierów GR i mam ochotę na inne kolory:) Pędzelek jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor. Ciekawa jestem tej nowej serii.

    OdpowiedzUsuń