Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

03.09.2012

Golden Rose Miss Selene 218

To pierwszy żółty lakier na moich paznokciach. Lubie oglądać żółte lakiery u kogoś... u mnie jednak się nie sprawdził. Dziwnie się z nim czułam. W dodatku strasznie przebarwił mi paznokcie, mimo użycia bazy. Cały manicure nosiłam aż jeden dzień :)
A sam lakier jest całkiem fajny. Schnie przyzwoicie, trochę krotki pędzelek (ale przecież buteleczka malusia) i o ile dobrze pamiętam, to potrzebował 3 warstw. Dla kontrastu dorzuciłam motylka :)
Na zdjęciach: 3 warstwy + baza



This is the first yellow polish on my nails. I like then on somebody's nails, on my own it didn't look that good. I felt strange with it. Also it discolored my nails despite using base coat. I had that mani on me one day :)
The polish itself isn't bad. Dries decently fast, has a little short brush (but the bottle is tiny after all) and as far as I remember it needed 3 coats. I added a little butterfly for some contrast.
On photos: 3 coats + base coat.





Nosicie żółte lakiery?
Do you wear yellow polishes?

11 komentarzy:

  1. Nie mam jeszcze żadnego zółtego :( Zawsze sie na nie czaję, a jak później patrze w drogerii to biorę inny ;( A ten twój wygląda całkiem interesująco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On malutki, tani... zawsze można spróbować:)

      Usuń
  2. ładny kolor, dawno nie kupowałam lakierów Miss Selene ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor ładny, ale nie lubię tych miniaturowych lakierów :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Też raczej nie noszę, ale muszę spróbować, bo mam chyba aż(:D) dwa w swoich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kto by pomyslał, że żółty tak ładnie moze wyglądać na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju jakie piękne *_* i masz mój ulubiony kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z jakiej płytki pochodzi motylek?

    OdpowiedzUsuń