Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.09.2012

Golden Rose matte 06 - matowy lakier/matte polish

Po tym lakierze spodziewałam się troszeczkę innego efektu na paznokciach. W butelce widoczny jest jasny filetowy shimmer, na paznokciach praktycznie go nie ma. Mimo to, lakier bardzo mi się podoba. 
To bardzo ciemny fioletowo-brązowy kolor z delikatnymi drobinkami. Nie błyszczą mocno, bo to mat, ale można je wypatrzyć. Schnie zadziwiająco szybko. Pierwsza warstwa strasznie smuży i się gluci, druga daje lepsze krycie i łatwiej się nakłada, ale u mnie nada były widoczne prześwity. Dałam wiec trzecią. Wysechł szybko do pięknego matu. Bardzo podoba mi sie efekt. Juz wiem, ze sporbuje dac na niego błyszczącego topa nastepnym razem (przy myciu rak kolor wyglada super).
Buteleczka bardzo ładna, smukła ze szronionego szkła. Pędzelek wąski - dla mnie trochę za wąski, wolę szersze. Pojemność 11,5 ml
Na zdjęciu: 3 warstwy + baza



I was expecting something different from this polish. In a bottle we can see light purple shimmer but on the nails it basicly disappears. Even though i really like this polish. It is a very dark purple-brown colour with a very delicate little bits. They don't shine, cause its a mate finish, but you can spot them. It dries surprisingly fast. First coat smudges a lot, second gives a nice coverage and is easier to put on. But I still could see some gaps so I put a third coat too. It dried fast to a lovely mate. I really like this effect. I already know I will put some shiny top coat on it some other time (the colour looks great when its wet).
The bottle is nice, slim, made of frosted glass. Brush is thin - too thin for me, I prefer them a bit wider. Capacity 11,5 ml
Oh photos: 3 coats + base coat



4 komentarze:

  1. Piękny lakier, ciekawa jestem, jak będzie wyglądać, gdy pokryjesz go błyszczącym topem :)

    OdpowiedzUsuń