Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.09.2012

Golden Rose matte 06 + Essence 02 Circus Confetti

O lakierze Golden Rose pisałam TU i wspominałam, że ciekawi mnie jak będzie wyglądał z błyszczącym wykończeniem
No i oto on :) Pozwoliłam sobie trochę urozmaicić manicure przez dodanie topa Essence. Efekt bardzo mi się podoba. I o ile matowy Golden Rose wygląda bardzo ładnie, to błyszczący jest jeszcze ładniejszy. Nareszcie widać delikatny shimmer, który był prawie niewidoczny w macie.

I wrote about the Golden Rose polish HERE and I mentioned that I am curious to see in with shiny finish.
Here it is :) And I added something extra - Essence tooper. I really like that effect. The matte Golden Rose is pretty, but in shiny vertion it is even prettier. Finally the shimmer that was almost invisible in matte shows up.



Porównanie wersji matowej i błyszczącej.
Comparison of matte and sniny vertion.



I jak Wam się podoba? Które wykończenie jest lepsze?
And how do You like it. Which finish is better?

9 komentarzy:

  1. Ten lakier jest tak ładny, że nie potrzebuje drobinkowego urozmaicenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne połączenie:) Wykończenie? Błyszczące.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie bardziej podoba się wersja błyszcząca, a i z topperem bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. i goły i z drobinkami fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor, ale za brokatem nie przepadam!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne, najlepsze błyszczące i matowe. :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba błyszczący bardziej mi się podoba, muszę sobie sprawić jakiś podobny brązik na jesień :) Z topem super wygląda, też go mam ale zmywanie to katorga :/

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ten topper, ale strasznie ciężko go zmyc później

    OdpowiedzUsuń
  9. jednak wolę błyszczące wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń