Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.09.2012

Avon Anew Aqua Youth lekki krem nawilżający na dzień SPF 15.



Używam go od półtora miesiąca, zużyłam w tym czasie 2/3 buteleczki, więc czas coś napisać.

Kupiłam z myślą o letnich wakacjach. Nie lubię smarować twarzy ciężkimi filtrami i nie lubię za bardzo przebywać na słońcu. Pomyślałam zatem, że taka "piętnastka" będzie dobra. 

Krem przychodzi do nas w zafoliowanym kartoniku, w środku ulotka i bardzo ładna buteleczka z dozownikiem. Muszę przyznać ze przyjemnie się go pod tym względem używa. 

Krem ma lekką konsystencję. Łatwo się rozprowadza i nie trzeba go dużo aby posmarować całą twarz i szyję. Ta kropla na dłoni to jedno naciśnięcie pompki. Mi starczają 3 pompki na jeden raz. Dosyć dobrze nawilża i sie wchłania. Twarz się jednak po nim świeci, ale to przez obecność filtrów. Zapach jest praktycznie niewyczuwalny. Co mi się w nim jednak nie podoba, to to, że twarz poza świeceniem wydaje się jakaś szorstka... jakby okurzona. No i najważniejsze - roluje sie. 
Krzywdy nie zrobił, ale żebym go lubiła to nie powiem. 
Niech się już skończy...





I use it since a month and a half, 2/3 of a bottle is gone so I think it's time to write something.

I bought it thinking of my summer holidays. I do not like to put heavy filters on my face and I do not like to spend time on a sun. So I thought that the "fifeteen" will be good.

We get the cream packed in a box and foiled. Inside is a leaflet and a nice bottle with a pump. I have to admit that it is nice to use it cause of that.
The cream has a light consistency. It spreads easily and you don't need much of it to cover the whole face and neck. The drop on a foto is a one dose, 3 of those is enough for one use. It moisture and absorbs quite well. The face is a bit shiny after but that's because it has sun filters. The fragrance is barely noticible. What I don't like about that cream besides the shininess, is that the face is not smooth - it feels rough... as if it was dusty. And what's most annoying - it is rolling on the face. 
It could end already...


2 komentarze:

  1. Mam go, ale jeszcze nie użyłam. Po Twojej recenzji chyba puszczę go dalej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz puścić. Nic specjalnego ten krem.

      Usuń