Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

01.08.2012

Zapowiedzi od Essence "Wild Craft" (wrzesień 2012/September 2012)


esswildcraft

I jeszcze jedna zapowiedz. Cos sie firmom spodobalo wszystko co "wild" tej jesieni. Ta colekcja Essence bardziej przypadla mi do gustu nic Catrice. 

And one more preview. Seems like brands like everythig "wild" this fall. I like this this Essence collection than Catrice.

Mono eyeshadows

Eyebrow set

Lipstic

Highlighter powder

Duo brush

Nail polish

Już mi się podobają cienie, rozświetlacz i lakiery.
I already like the eyeshadows, highlighter and polishes.

źródło: kosmetikaddicted

5 komentarzy:

  1. Ach, nowa paletka do brwi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja droga a w De tez beda te nowosci?? Bo mam juz 5 faworytow:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Których? :D
      W De to chyba tym bardziej powinny być :)
      Pochwal się, jak tylko coś dostaniesz w łapki.

      Usuń
  3. O, ciekawi mnie ten pędzel i może na jakiś lakier się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń