Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

01.08.2012

Zapowiedzi od Catrice Upper Wildside (wrzesien 2012/September 2012)





Catrice zapowiada kolejne nowości na jesień. W sklepach powinny pojawić się we wrześniu. Oby na żywo wyglądały tak ładnie jak na zdjęciach (a może lepiej nie ;) )


Catrice is lounching more new stuff this fall. They should be avaliable is shops in September. Hope they look as good live as on fotos (or maybe better not ;) )


Long-Lasting Cream Eye shadow



Lip Gloss Stick

Sun Teint Bronzing Gel

Ultimate Nail Laquer

Suede Beauty Bag


Lakiery maja mieć matowe wykończenie - te ciekawią mnie najbardziej.
The nail polishes are suposed to have matte finish - im curious about them.

Jak Wam się podoba kolekcja?
How do You like the new collection?

źródło:kosmetikaddicted

4 komentarze:

  1. podoba mi się żółty i seledynowy lakier, ale jeśli mają mieć matowe wykończenie to się pewnie nie skuszę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez się na nie nie skuszę, ale ciekawi mnie to ja będą wyglądały.

      Usuń
  2. ja chyba rzucę się na kosmetyczkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Urocza to ona jest. Do torebki w sam raz. Ciekawe jak z wielkością.

      Usuń