Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

02.08.2012

Vipera Everlasting 233

Uwielbiam szare lakiery. Ta Vipera ma piękny odcień szarości. Jasny, kremowy, pięknie błyszczy. Buteleczka jest prosta i pojemna (10ml). I to na tyle plusów. 
Strasznie się na nim zawiodłam. Lakier jest strasznie rzadki i słabo kryjący. Potrzeba 4 warstw do pełnego pokrycia a i tak nie ma gwarancji, że nie będzie smug. Jak już sobie go nałożymy, to pomimo odpowiednio długich przerw pomiędzy malowaniami, schnie godzinami. Malowałam paznokcie po południu, szłam spać po północy a i tak miałam odbita posciel. Wściec się można!
Na zdjęciach: 3 warstwy - widać nadal prześwity i smugi. 



I love grey polishes. This Vipera has a lovely grey shade. It's light, creamy and shiny. The bottle is simple and contans 10 ml of polish.
And I got very disappointed with it. The polish is so runny and not opaque. You need at least 4 coats for full coverage and You still might get smudges. When you finally apply it even if you make proper breaks between the coats it dries for hours. I was painting my nails in the afternoon, went to bed after midnight and still had my pillow pattern on in the morning. That can drive you crazy.
Oh photos: 3 coats - you still see the smudges.







Będę musiała poszukać innego lakieru w takim odcieniu, bo ten jest idealny. I to jedyny plus tego lakieru. 


I will have to find another polish with this shade, cause its perfect. And that is the only good thing about this polish.



12 komentarzy:

  1. A próbowałaś położyć go na biały lakier? Ja tak robię z neonowymi lakierami, które potrzebują kilku warstw. Na białym kryją już po 1,2 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam... może w kryciu bu pomogło, ale ze schnięciem już chyba nie...

      Usuń
  2. Bardzo ładny, mysi kolorek :) będę takiego na pewno szukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. w B.iedronce są teraz lakiery Bell Air Flow i tam jest ładna szarość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie wiem, widziałam i szary ładny... ale ja w PL będę dopiero od poniedziałku i może już ich nie być :(
      Ale wiem, ze w Naturach można dostać Bell'ki.

      Usuń
  4. Miałam go kiedyś, dawno temu. I oddałam, bo to chyba jeden z najgorszych lakierów jaki miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym wiedziała, ze to taka paskuda, to nawet bym się nie zbliżała do stoiska Vipery.

      Usuń
  5. Piękny kolor, szkoda, że krycie słabe i schnięcie...
    Chyba muszę kupić w Biedronce szarego Bella :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 4 warstwy?! o matko, to już z najgorszymi avonowymi nie ma takich jazd... :|

    szkoda, bo kolorek ładny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Avon w porównaniu z tym to cudeńko ;) Nawet te z Color Trend

      Usuń
    2. nigdy nie myślałam, że avon będzie nazwany cudeńkiem w porównaniu do jakiegokolwiek lakieru :D

      Usuń
  7. też uwielbiam szarości-takie właśnie pośrednie,ani za ciemne ani za jasne :)

    OdpowiedzUsuń