Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

09.08.2012

Moje pierwsze Sleeki. My first Sleek.

Wreszcie mam paletki Sleek i ja :) Długo się opierałam, potem długo wybierałam... nie mogłam się zdecydować. Już prawie kupiłam Paraguaye. W końcu kliknęłam Au Naturel i PPQ. Paraguaya ciągle mnie kusi i kilka innych też. Ale po kolei... powolutku... ;)
I finally have my own Sleek palettes :) I was fighting the mania for a long time, then I was chosing for a long time... I couldn't make up my mind. Almost got Paraguaya. And finally "kliked" Au Naturel and PPQ. But Paraguaya is still tempting and some other as well. But lets do it slow... on by one ;)


 Paletki przyleciały dobrze zapakowane, w nienaruszonych pudełeczkach.
The paletes arrived well packed and the boxes were untouched.


A w środku śliczne czarne paletki. Wieczka różnią się od siebie co mi się spodobało, bo będzie można je łatwo odróżnić. 
And inside were those pretty palettes. The lids are different which is good, it's gonna be easier to recognize.

Na wielu blogach czytałam, żas zaskakująco małe... i o ile same pudełka mnie nie zaskoczyły, to widok cieni w srodku już tak - są małe w porównaniu z innymi cieniami, ale w sumie nie as drogie i jest szansa na ich zużycie. Waga jednego cienia to 1,1g.
I read on many blogs that they are surprisingly small.... and the packaging didn't surprise me, but what i saw inside did. The shadows are kinda small comparing to other shadows, but then again they are not very expensive and there is a bigger chance to use the up to the end. The weight of one shadow is 1,1g


Nie będę wstawiała już swatchy - jest ich cala masa w necie. Pokażę tylko to, jak wyglądają.
I will not show u swatches here, there is lots of them on the net already. I'll just show you how they look like.

Au Naturel

Większość cieni jest matowa. Górny rząd słabo napigmentowany (z wyjątkiem ostatniego cienia) i trochę jestem nim zawiedziona, choć nie próbowałam nakładać ich jeszcze na bazę. Wszystkie kolory są jednak bardzo ładne.
Most of them has matte finish. The top row is not very pigmented (except the last shade) and I am a bit disapoined with it. I didn't try to put them on a eyeshadow base yet. All colours are very pretty though.



PPQ

Piękne, intensywne kolory, świetna pigmentacja. Cienie są miękkie i łatwo się rozcierają. Cudowna paletka! Tylko 4 cienie są matowe: Black Box, Pink Beret, Supernova i Chris The Burgundy. Bardzo się ciesze, że ją kupiłam.
Lovely, intensive colours with great pigmentation. The shadows are soft and easy to belnd. Gorgeous palette! Only 4 shadows are matte: Black Box, Pink Beret, Supernova i Chris The Burgundy. Im very happy that I got this one. 



Przy okazji zamówiłam też pędzelek ELF.
I also got ELF brush at the same time.


Którą powinnam nabyć teraz? :) 
Which one should I buy now?

6 komentarzy:

  1. oh so special podob a mi się najbardziej, moze kup acid? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prędzej skusiłabym się na Oh So Special, niż acid. Nie wiem co z takimi kolorami bym zrobiła :D

      Usuń
  2. piękne, bardziej podoba mi się PPQ

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Myślałam nad Storm :)
      Ale musi poczekać.

      Usuń
  4. oh so special jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń