Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24.08.2012

Avon Starry Sky (lakier/nail polish)

Jeden z nowszych lakierów Avonu i mój pierwszy srebrny (i prawdopodobnie jedyny). Byłam strasznie ciekawa efektu na paznokciach i początkowo miał służyć jedynie do wzorków, końcówek lub na jeden paznokcieć dla kontrastu. Po pomalowaniu paznokci jednak bardzo mi się spodobał :) 
Lakier kryje po 2 warstwach, pędzelek szeroki, konsystencja dobra, schniecie tez. Pięknie, intensywnie błyszczy, nie smuży. 
Na zdjęciach: 2 warstwy


One of the newer Avon polishes and my first silver one (and probably the only one). I was very curious of the effect and I was planning to use it only as a little extra pattern, for tips or on one nail for the contrast. But I really like the effect on all nails :)
It gives a full coverage after 2 coats, has wide brush, good consistency and drying time. It shines lovely and doesn't smudge.
On photos: 2 coats





2 komentarze:

  1. Mam jeden srebrny lakier, ale jeszcze nie używałam. Również myślałam nad nim jako o lakierze do wzorków, ale jak znam życie mi też się bardzo spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń