Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20.07.2012

Ziajka nie tylko dla dzieci. Ziajka not only for babies.

Ziajka - krem do pielęgnacji dzieci i niemowląt.




Napewno każda z nas ma swój uniwersalny krem, który po prostu musi zawsze być w łazience. Dosyć długo dla mnie takim kremem był granatowy krem Nivea (który zresztą też mamy). 
Niedawno zakupiłam krem Zaji dla dzieci. 


"Doskonale nawilża, chroni przed utratą wody oraz delikatnie natłuszcza skórę.
Wzmacnia funkcje ochronne naskórka. 
Wpływa kojąco na podrażnienia, szczególnie w miejscach narażonych na otarcia. 
Łatwo się rozprowadza i dobrze wchłania."

Krem ma bardzo ładny, prosty, plastikowy słoiczek z Żółwiem Teofilem :) Dodatkowo krem zabezpieczony jest folią, więc wiemy ze nikt wcześniej w nim nie grzebał.
Konsystencja jest bardzo treściwa, gęsta i co zauważyłam, to ciężko go rozsmarować jeśli skóra jest wilgotna - strasznie się ślizga.
Początkowo chciałam go używać zimą jako mocno nawilżający krem do twarzy, jednak okazał sie zbyt tłusty. Świetnie za to się sprawdza jako dodatkowy zatłuszczacz bardzo suchych miejsc.
Jak go używam?
- na suche dłonie
- na suche łokcie (głownie B.)
- czasami nawet nakładam go na usta
- na poparzonego gorącą patelnią palucha
- na suche partie twarzy - czasami czoło lub policzki lubią mi się przesuszyć, ale wystarczają 2 aplikacje na noc i wszystko wraca do normy.
Przypuszczam, że zdałby egzamin przy niewielkich poparzeniach słonecznych, na suche kolana i stopy też
Dodatkowo przepięknie słodkawo pachnie!
Z pewnością kupię kolejny słoiczek, gdy ten się skończy.





I'm sure every one of us has their universal cream that has to be always in a bathroom. For quite a long time for me it was the navy blue Nivea (which we also have anyway).
But some time ago i bought Ziaja for babies.


"Moisturizes, protects against the loss of water and gently nourishes the skin.
It strengthens the skin barrier function.
It calms skin irritations, especially in areas exposed to abrasion.
Spreads easily and absorbs fast."


The cream has a very nice, simple, plastic jar with Teofil Turtle :). Also it has a protective foil so we can be sure noone was sticking the fingers inside before us.
The consistency is very rich, thick and what I noticed is that it is hard to spead on wet skin - it slides terribly.
At the beginning I wanted to use it as a very moisturizing face cream in winter, but it is far too greasy for me. It does a great job though as an extra moisturizer of very dry skin.
How do I use it?
- on dry hands
- on dry elbows (mostly B.)
- sometimes even on my lips
- on my burnt by hot pan finger
- on drier parts of my face - sometimes my cheeks and forehead dries a bit and then 2 aplications for the night bring everything back to normal.
I suppose it would do a grat job for light sun burns, or on dry knees and feet.
Also it smells so lovely!
I will definitely buy again when this jar ends.




Skład/Ingredients: Aqua (Water), Petrolatum, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Glycerin, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Sorbitan Sesquioleate, Ceresin, Ethyl Linoleate, Ethyl Linolenate, Ethyl Oleate, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Magnesium Sulfate, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Ethylparaben, Methylparaben, Parfum (Fragrance), Coumarin, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone, Linalool, Cinnamyl Alcohol, Limonene. 



Jaki jest Wasz krem "do wszystkiego"?
What is your universal cream?

5 komentarzy:

  1. ja mało odkrywczo bo mój unwersalny to uniwersalny krem z Ori tzw miodek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tego z Ori nigdy nie miałam, choć taki on znany.

      Usuń
  2. A ja dziś na niego patrzyłam w sklepie i miałam ochotę wziąć (bo nie było mojego ulubieńca z Ziaji Calma HLC) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko pamiętaj, ze on do twarzy to średnio... może jedynie dla bardzo suchej skory.

      Usuń
  3. Do twarzy bym z nim nie ryzykowała, nie lubię tych tłustych kremów Ziaji.

    Zaczynam obserwować i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń