Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.07.2012

Sally Hansen Wheathered Mauve Frost

Wheathered Mauve Frost to taki ciepły beżowo-różany lakier. Całkiem ładny z wykończeniem frosty.
Buteleczka ma pojemność 11,8ml, pędzelek jest cienki łatwy w obsłudze. Pełne krycie dają 3 warstwy. Schnie przyzwoicie szybko :)
Nie do końca mój kolor i dziwnie się z nim czułam... ale jak teraz patrze na zdjęcia, to mam ochotę znowu pomalować nim paznokcie. 
Na zdjęciu: 3 warstwy + baza



Wheathered Mauve Frost is a warm beige-rosy polish. Quite a nice one with frosty finish. 
Bottle contains 11.8 ml of varnish, brush is thin and easy to operate with. Three coats will give full coverage. Dries decently fast.
It is not quite my colour and i was feeling strange with it, but now that I look on the photos I wanna use it again.
Oh photos: 3 coats + base coat









2 komentarze:

  1. Ładny kolor, ciekawa jestem jak wygląda w macie ;>

    Jeśli możesz, wyłącz weryfikację obrazkową.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek jakoś do mnie nie przemawia...

    OdpowiedzUsuń