Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

02.07.2012

Sally Hansen Wet Clay


Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam ten lakier! Ma wszystko to, czego oczekuję od lakieru. Piękny kolor, świetny pędzelek (chociaż wiem, ze nie wszystkim on pasuje), świetne krycie, nie smużny, nie bąbelkuje, szybko schnie i pięknie błyszczy bez topa. Buteleczka masywna, elegancka, mam wrażenie ze posiadam coś luksusowego ;). Na paznokciach tez luksusowo wygląda. No och i ach po prostu :D Jestem zachwycona i już. W dodatku pomalowałam paznokcie u rak i nóg po 2 warstwy i praktycznie nie widać ubytku. Musiał być pełen po same brzegi.
Jedna warstwa daje bardzo delikatny efekt i można ja w sumie zostawić na paznokciach – nie ma smug. Ja dałam 2 dla pełnego krycia.
Na zdjęciu: 2 warstwy + baza.


Love it, love it, love it! It has everything expect from a nail polish. Lovely colour, great brush (thought I know now everyone like that type), awesome coverage, doesn’t streak, doesn’t give bubbles, it dries fast and it shines lovely without any top coat. The bottle is massive, elegant, and I feel like I own something luxurious. On the nails it feels and looks luxurious as well. I am absolutely delighted and that’s it. Whats more I polished my toenails too with 2 coats and there is really not much missing in the bottle. Must have been full to the top.
One coat gives a very delicate effect and if someone wants, ct leave it – there is no streaks. I put 2 coats for a full coverage.
On photos: 2 coats + base.





1 komentarz: