Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.07.2012

Inglot 053

Trzy razy robiłam mu zdjęcia, i dopiero za trzecim razem wyszły jak trzeba, tzn kolor na zdjęciach jest taki jak powinien. Strasznie ciężko było mi go uchwycić. 
Jest to kolejny ciemny, przybrudzony róż z delikatny frostowym wykończeniem.
Krycie ma świetne - wystarczą 2 cienkie warstwy. Schnie szybko, pędzelek ma wąski i wygodny, choć ja i tak preferuję szerokie. Buteleczka zawiera aż 16 ml lakieru (nie wiem kiedy ja to zużyje). 
Na zdjęciu: 2 warstwy






I was talking photos of this polish three time and only by the third go I managed to capture the colour as it is. Really hard to show the colour on photos. It is another dark, dusty pink with a delicate frosty finish. 
It has a great coverage - 2 thin coats are enough. It dries fast, has a thin and comfortable brush, though I still prefer those wide ones. The bottle contains 16 ml of polish (I have no idea if I'm ever gonna finish it).
On photos: 2 coats





Zdjęcia w słońcu:
Photos in a direct sun:





3 komentarze:

  1. Uwielbiam lakiery Inglota. Maja duze objetosci, swietne pedzelki i ogromna game kolorystyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny, lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba, przez ten shimmer mi jakoś się nie podoba..

    OdpowiedzUsuń