Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24.07.2012

Cliché + Golden Rose dwukolorowy manicure/double colour manicure

O zielonym lakierze Cliché pisałam TU, a o brązowym Golden Rose TU. Dzisiaj połączenie tych dwóch lakierów. Jakoś jesiennie wyszło, ale co tam - mnie się podoba :)
Mam nadzieje ze widać te maleńkie złote drobinki z Avonowej odżywki. Jako odżywki praktycznie jej nie używam, ale fajnie wygląda jako top coat.


About the green Cliché polish i wrote HERE and about the brown Golden Rose HERE. Today a combination of these two polishes. It came up kinda autumnal, but what the heck - I like it :)
I hope You can see that delicate golden shimmer from Avon nail conditioner. I hardly use it as a conditioner, but as a top coat it looks really nice.


Zielona strona/The green side:


Brązowa strona/The brown side:

Użyte produkty/Products I used:
- baza/base coat: Avon Revitacool base coat
Cliché Oliva
- Golden Rose 174
- top coat: Avon 24k gold strength conditioner


I jak Wam się podoba?
And how do You like it?

2 komentarze:

  1. Cudowny jest ten zielony, marzy mi się taki lakier. WIem, że podobny odcień był w limitce Essence, ale niestety wykupili mi :( Pomysłowe połączenie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie to wygląda;) ja lubię złotą odżywka machnąć paznokcie jak nie mam czasu na lakier;)

    OdpowiedzUsuń