Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.07.2012

Celia pomadka-błyszczyk nr 503 - nie dla mnie to cudeńko.

Te z Was, ktore obserwuja blogi napewno juz ta pomadke znaja.
Przedstawiam zatem moja Celie 503 :) A co...


Those of You that follow Polish blogs probably know this lipstic.
I present You my own Celia 5.3 :) Take that..






Zaczne od tego, ze bardzo podoba mi sie opakowanie. Eleganckie, proste, i przy zamykaniu wydaje "klik".
W srodku rowniez wyglada lanie z delikatnym logo firmy.
Kolor idealny dla mnie! Nie za dobrze czuje sie w bardzo jasnych bezach, bo wygladam strasznie blado. Ten odcien nadaje ustom ladny wrzosowy odcien, taki jaki bardzo lubie. Delikatne drobinki nie rzucaja sie w oczy, a usta lsnia jak po blyszczyku. Pomadka nie wysusza, nie jest za miekka... no cudenko!








I'll start from the pacadging. I really like it - its simple, elegant and when u close it says "click"
Inside it also looks very nice with the company logo.
The colour is just made for me! I dotn't feel good in light beige and nude colours cause I look very pale. This shade gives and very ncie lilac colour, just the way I like it. It has some delicate bits in it but they are not very visible and the lips glow like after a lipgloss. The product doesnt dry lips and is not too soft... just perfect!




No! To teraz napisze dlaczego nie jest ona dla mnie. Wszystko przez ZAPACH. Wyczytalam, ze jest on winogronowy, a mi pachnie poziomkowo-truskawkowo. I ja - osoba uczulona na truskawki nie jestem w stanie go zniesc. Po 20 minutach od nalozenia mdli mnie i zbiera mi sie na wymoty. Dlatego tez nie napisze czy jest trwala, czy nie, bo po prostu musze ja zmyc.
Jaka szkoda, bo sama szminka naprawde przypadla mi do gustu. Konsystencja, kolor, efekt na ustach, opakowanie... no wszystko cacy. A zapach nie do zniesienia. Dlatego moja bedzie musiala powedrowac dalej :(


So! Now I'll tell ya why it's not for me after all. It's all because of the FRAGRACE. I read that its a grape fragrance, but to me it smells like strawberries. And I - a person allergic to strawberries just cant stand that smell. After 20 minutes from applying i feel sick and I wanna throw up. Thats why I can;t tell you how long it stays on the lips - I just have to wash it off.
It is such a pity. The lipstic is really lovely otherwise. The consistency, colour, the effect on the lips, pacadging... all lovely. But the smell is unbearable. Thats why my one will have to find a new home :(

6 komentarzy:

  1. całkiem fajny kolor, choć ja mam ochotę na inny, dla mnie zapach jest chemiczny:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Uczulona na truskawki? Współczuję :D A kolor rzeczywiście świetnie wygląda na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejjj kolor przepiekny!! Taki codzienny!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam 507 i 601, zapach dość chemiczny, ale w sumie nie przeszkadza mi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolorek, jaka szkoda, że nie możesz używać :(

    OdpowiedzUsuń