Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.07.2012

Bell Fashion Colour 315 + Claire's brokatowy top

Dużo czasu zajęło mi zrobienie zdjęć temu lakierowi, oj dużo. Zraz po zakupie (dawno temu) pomalowałam paznokcie, ale nie podobał mi się efekt. Znowu perłowy lakier od Bell. I znowu kolor jest ładny, bez problemu się go nakłada, ale to wykończenie do mnie nie pasuje. 
Niedawno znowu go użyłam, ale tym razem postanowiłam zrobić tez zdjęcia ;). Na koniec dodałam tez jedna warstwę brokatowego lakieru do Claire's i ten efekt mi się spodobał. Nadal widać smugi po pędzelku, ale nie są aż tak widoczne. Nie jest źle :)
Na zdjęciu: 3 warstwy + 1 warstwa brokatowego Claire's



It took me a long time to take photos of this polish. Right after purchasing it (long time ago) i polished my nails with it and i didn't like the effect. Another pearly polish from Bell. And again i like the colour, and don't have any problem aplying it, but i just don't like the finish. 
Not so long ago I used it again and this time i decided to take some photos ;). In the end I added on coat of glittery polish from Clire's and I quite like this effect. You can still see the brush strokes but they are less visible. It aint bad :)
On photos: 3 coats + 1 coat of Claire's glitter polish







Podoba Wam się końcowy efekt?
Do You like the final effect?

5 komentarzy:

  1. dlatego właśnie nie lubię perłowych lakierów - jest naprawdę nie wiele takich na których nie widać pociągnięć pędzelka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja własnie tez nie lubię. Niestety kupowałam go online razem z innymi i nie miałam pojęcia że jest perłowy. Miałam nadzieje na kremowy beż.

      Usuń
  2. Kolorek lakieru ładny-taki karmelowy,mam podobny z innej firmy :) tylko na Twoim dodałabym matowy top coat,i nie byłoby perły (bo ja niespecjalnie lubię perłowe).
    a poza tym-bardzo ładny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, nie pomyślałam o matowym topie :) Następnym razem. Może wszystkie perłowe będę matem traktować :p

      Usuń
  3. Lubię takie delikatne kolorki na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń