Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28.07.2012

Avon Starry Night Blue eye liner

Mam dzisiaj dla was taki oto liner/konturówkę (jak zwał tak zwał ). Kupiona trochę przez przypadek, trochę z chęci eksperymentu nowego koloru na oku. Te z Was, które śledzą katalogi Avonu wiedza, żczęsto pojawiają się mega promocje za zakup produktów dużo dużo taniej, pod warunkiem zakupu innego produktu. I tak oto trafiła do mnie granatowa Starry Night Blue.


Today I have for You eye liner/eye pencil (however you call it). I bought it a little bit by accident, a little bit of wanting to try some new colour on my eye. Those of You that follow Avon catalogues know, that very ofther there are promotions on certain products in a very attractive price, but if You buy other other product. And thats how I got my Starry Night Blue.






Konturówka jest automatyczna, co bardzo lubię, bo nie muszę ich ostrzyc. Jest miękka, i daje głęboki kolor już przy jednym pociągnięciu. Trzeba jednak uważać, żeby nie wysunąć jej zbyt dużo, bo może się ułamać.
Kolor to ciemny, nieco brudny granat. Bez żadnych drobinek czy innych cudaków. Na oku trzyma się dobrze, ale u mnie każda kredka po jakimś czasie odbija się na powiece. Trochę to denerwujące i jeszcze nie znalazłam sposobu, jak temu zaradzić. 



It is an automatic pencil, which I like a lot, as I don't have to sharpen it. It is soft, gives a deep colour with one stroke. You have to be careful thought not to take too much out because it can break.
The colour is a dark, bit dirty navy blue without any glitter or other fancy things. It stays long on the eye, but on my eyes every pencil leaves a mark on top of the eyelid after some time. It is pretty annoying and I didn't find a way how do deal with it yet.







Rysik jest długi i cienki. Na zdjęciach jest pokazana cala długość kredki - użyłam jej kilka razy i brakuje tylko tego naostrzonego końca.


The pencil is long and thin. On the fotos you can see the total lenght of it - I used it a couple of times only and just the sharp tip is missing.






Jak dla mnie jest super :) Mam starsze kredki automatyczne z Avonu, ale one są jakieś twarde... ta jest inna i aż mam ochotę na jeszcze jakiś kolor.


For me its great :) I have some older Avon pencils and they are much harder than this one... it makes me want another colour.




Używacie konturówek Avonu?
Do You use Avon eye liners?



6 komentarzy:

  1. ja używam diamentowej w kolorze fioletu i również sobie chwale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy kolor:) Miałam podobny z Manhatanu, ale jakoś nie pasował do moich oczu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna, ja mam 3 tylko w wersji diamonds (z drobinkami)

    OdpowiedzUsuń
  4. używam czarnej żelowej może skuszę się na jakąś kolorową z Avon :)

    OdpowiedzUsuń