Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25.07.2012

Avon Planet Spa Rozswietlajaca maseczka do twarzy z peelingiem.

Avon Planet Spa Rozświetlająca maseczka do twarzy z peelingiem z japońską sake i ryżem.



"Maseczka do twarzy z peelingiem dogłębnie oczyści skórę i złuszczy martwy naskórek.
Dzięki swoim wyjątkowym właściwościom skutecznie odświeży i rewitalizuje skórę, jednocześnie sprawiając, że nabierze ona promienistego blasku.
Po zastosowaniu kosmetyku skóra będzie wyglądać na zdecydowanie młodszą i zdrowszą."



Maseczkę kupiłam pod wpływem świetnych opinii na pewnym forum. Miał to być super peeling i maseczka w jednym. Przyznam szczerze, żspodziewałam się czegoś trochę innego, mocniejszego, ale to dlatego, że akurat używałam podobnego produktu, który drapal nieziemsko.







Maseczka ma pojemność 75ml i można ją kupić już za niecałe 10  w katalogu. Tubka ładna, wygodna, chociaż przy końcu ciężko jest wycisnąć produkt, gdyż sama maska jest bardzo gęsta. Nie obejdzie się bez rozcinania :) Zapach przyjemny, ale nie mam pojęcia czym to pachnie. 

Jak używam? Myję twarz żelem, osuszam i nakładam sporą ilość maseczki. Masuję około 1 minuty. I tu powinnam czuć peeling, ale drobinki sa bardzo delikatne. To taki łagodny peeling masujacy - calkiem przyjemny. Potem zostawiam ją na twarzy na 15-20 minut. W tym czasie część maseczki się wchłania, resztę zmywam wodą
Skóra jest po niej bardzo gładkaoczyszczona i nawilżona. Czy daje efekt rozświetlenia... chwilowy tak, ale po tonizowaniu i nałożeniu kremu za bardzo tego nie widać

Maseczkę polecam. Nie wiem czy kupie ponownie, gdyż jest tyyyyyle innych do wypróbowania. 



Avon Planet Spa Japanese sake & rice illuminating face mask and scrub.



"Face mask with peeling thoroughly cleanse skin and removes the dead skin.
Thanks to its unique properties it effectively refreshes and revitalizes the skin helping it become radiant.
After using skin will look at a much younger and healthier. "


I bought the mask under the influece of some great opinions on a certain forum. It was suposed to be a peeling and mask in one. And to be honest I was expecting something diferent, stronger, but it's because at that time I was using a similar product that was really scrubing hard.


We can get the mask from an Avon catalog (10 zl in Poland) in a nice and comfortable 75ml tube. At the end it gets a little harder to squeeze it out, as the product is very thick and I am sure I will have to cut it open :) It smells nice, but i have no idea what fragrance it is.


How do I use it? First I wash my face with cleansing gel, dry it and then I apply the mask and massage it for about 1 minute. And here I am supposed to feel the peeling, but the bits are very delicate. It's more like a gentle massaging peeling - quite pleasant. Then I leave it on my face for 15-20 minutes. In that time some part of the masks is absorbed, the rest i wash off with water.
The skin is very smooth, clean and moisture. Does it give the glow... for a little while yes, but after using tonner and cream its not very noticible.


I do recommend the mask, but I dunno if I will buy it again as there sooooo many other masks to try.




Używałyście tą maseczkę? A może znacie podobną, ale bardziej peelingującą?
Did you use this one? Or maybe you know a similar one but with stronger peeling effect?

6 komentarzy:

  1. Z Avonu używam tej błotnej w szarej tubce i z kwiatem lotosu, w fioletowej. Obie są świetne, oczyszczają i nawilżają. Tej nie próbowałam, ale mam ochotę, może kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą błotną kupuje regularnie - jedna z ulubionych :)

      Usuń
  2. Ja kupiłam w poprzednim katalogu saszetki błotnej i tej z oliwą, ale jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam dwie z Avonu : fioletową z kawiatem lotosu (pachnie cudnie i naprawdę działa, widać to już po jej wyschnięciu przed zmyciem) oraz żółtą z masłem shea (jest nieco tłusta i pachnie masłem, całkiem ok). Miałam też próbkę zielonej. Fajnie nawilżyła :) Niestety z drobinkami żadnej nie miałam..
    Zapraszam do mnie ! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś nie przepadam za serią planet spa:(

    OdpowiedzUsuń