Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.07.2012

Anew Reversalist w częściach! Anew Revesalist in pieces!

Wiedziałamże do tego dojdzie, choć nie myślałamże tak szybko. 
Pisałam o tym serum TU, w sumie nie tak dawno temu, a już wczoraj nie chciał piernik jeden wydusić z siebie ani kropelki. Trzeba było zatem podjąć ostrzejsze środki perswazji.


I knew this moment will come, but I didn't think it will come so soon.
I wrote about that serum HERE, not so long ago, and yesterday that little monkey didn't wanna spit a single drop more.
So i had to take a different approach.




Rezultat bardzo mnie zadowolił i nie było to trudne, choć spodziewałam się ujrzeć próżniową tubkę/butelkę a nie zwykła plastikową fiolkę z dozownikiem. 


The result was sarysfying and it wasnt hard at all, though I wasn expexting to see  vacuum bottle and not a simple flask with a pump.





Tu widać ile jeszcze zostało produktu. 
Powinno mi starczyć na jeszcze jeden tydzień smarowania :)


Here you can see cow much product is still left inside. 
I'll have it for about one more week :)



Czy Wy też rozbrajacie wszelkie opakowania aby wykorzystać produkt do końca? 
Próbowałyście to z zrobić z tym serum?


Do you also destroy packaging to get absolutely everything out? 
Did You have that serum and open it?



7 komentarzy:

  1. o kurde!!! a ja dusiłam i dusiłam aż w końcu wyrzuciłam opakowanie a tam pewnie było jeszcze sporo serum :/
    teraz przerzuciłam się na próbki, bo nie chcę płacić za fikuśne opakowanie, ale widzę, że wykonanie faktycznie solidne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja od początku się nastawiałam, ze będzie trzeba to cudo rozbroić i bardzo mnie ciekawiło co tam w środku jest. A przy okazji ocaliłam trochę serum jeszcze :)

      Usuń
  2. dobra robota :> ja rozcinam, rozbrajam, rozwalam aby wszystko dokładnie wydobyć. no chyba, że jakiś bubel to wywalam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dobre to rozcinam, a jak bubel to wyrzucam do śmieci bez sentymentu

    OdpowiedzUsuń
  4. też lubię zaglądać do środka różnych kosmetyków, własnie w ten sposób można jeszcze uzyskać na kilka razy

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, nie pomyślałabym, że tak można sprawę załatwić xD

    OdpowiedzUsuń
  6. no ja też rozbrajałam to serum ;) i też zaskoczyła mnie zwykłość w środku ;)
    ja wszystko co się da rozbrajam, rozcinam ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń