Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.06.2012

Sally Hansen 81 Forever Mango


Strange polish... I bought it some time ago and after the first time I didn’t like it at all. It was too bright and in the shadow had some orangey tones. So it was laying in a box forgotten till today. I was browsing some old photos that I didn’t publish and I found that little fella. Got it out from the box again, polished one nail and changed my mind about it :p. It is sill bright and strangely orange/red in the shadow, but I like it this time. And its very opaque – one coat does a pretty good job and there is no really need for a second one. Dries fast, doesn’t streak and has that gentle little shimmer. Oh, and a brush is just the way I like – wide and flat.
And I was about to give it away... it stays with me after all :)
On photo: 2 coats + base coat


Dziwny lakier... Kopiłam go już jakiś czas temu i po pierwszym użyciu wcale mi się nie podobał. Zbyt jaskrawy, a w cieniu wpada w pomarańczowy. Leżał sobie zatem w pudelku zapomniany aż do dzisiaj. Przeglądałam stare zdjęcia, których nie publikowałam i znalazł się i ten oto okaz. Wygrzebałam go z pudla, nałożyłam na jeden paznokieć i zdanie o nim zmieniłam :p Dalej jest jaskrawy, dalej jakoś dziwnie podpada pod pomarańcz/czerwony w cieniu, ale tym razem mi się podoba. W dodatku jedna warstwa całkiem padnie kryje – na upartego nie potrzeba 2. Wysycha szybko, nie smużny i ma taki ładny shimmer :). No i pędzelek taki jakie lubię – szeroki i płaski.
A już miał powędrować dalej w świat... jednak zostanie ze mną :)
Na zdjęciu: 2 warstwy + baza



                                with flash

1 komentarz:

  1. jakbyś go jednak chciała się pozbyć to daj znać:D chętnie go przygarnę:D

    OdpowiedzUsuń