Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28.06.2012

Cliché Gótico i kolorowe końcówki. Cliché Gotico and colour tips


Od dłuższego czasu chciałam sobie zmalować takie coś. Myślałam nad kolorami... czy może pastelowe, czy ciemniejsze... aż w końcu wyszło to co wyszło - frenchowy skittles? :p. 
Wniosek wyciągnęłam taki, ze na końcówki trzeba wziąć jak najbardziej kryjące lakiery bo inaczej to można się namachać kilka warstw aby na czarnym było coś widać. Ale wszyło fajnie i nie mogę się napatrzeć :)
Do zrobienia końcówek użyłam kawałka gąbki.


For quite a while I wanted to me sometimes like that. I was thinking about colours... maybe some pastels, or something dark... until I made something like this - french skittles? :p. 
The conclusion is – You have to chose very opaque polishes for the tips or it is gonna take good few coats 'till you see satisfying effect on the black base. But it came out cool and i cant stop looking at it :)




Baza/Base coat: Avon Revitacool base coat
Czarny kolor bazowy 2 warstwy/Black base colour 2 coats: Cliché Gótico
Top coat/Top coat: zwykły lakier bezbarwny Cliché/plain clear polish Cliché


Niebieski/Blue: Safari 31
Różowy/Pink: Avon Tropical Punch
Miętowy/Mint: Golden Rose Paris 225
Szary/Grey: Vipera 233
Żółty/Yellow: Golden Rose Miss Selene 218


2 komentarze:

  1. bardzo ciekawie wyszło, jeszcze nigdy nie widziałam takiego wykonania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Może wymyśliłam nowy trend :D

      Usuń