Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27.06.2012

Avon Illusion

Ale dziwak. W dodatku trudny do sfotografowania. Kolor to bardzo jasna zieleń z domieszką szarości... albo jasny szary z domieszką jasnej zieleni... I na dodatek ma fioletowy shimmer. Jeszcze nie wiem czy go lubię :p No dziwak no..
Na zdjęciu: 3 warstwy + baza




What a weirdo. And on top of that it's darn hard to photograph. Is it very pale green with some grays... or it's a grey colour with some greens... And besides all that it has purple shimmer. I still don't know if I like it :p I am telling ya - weirdo...
On photos: 3 coats + base coat




9 komentarzy:

  1. Dziwny faktycznie... Przez ten shimmer z pewnością u mnie nie zagości;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I niech Ci dobrze służy :) Dziwny ale całkiem fajny jest. Taki świeży.

      Usuń
  2. faktycznie dziwny, z każdej strony inny, ale może nie jest taki nudny przez to:)

    OdpowiedzUsuń
  3. PO twoich zdjęciach zrobię kolejne podejście do tego lakieru :) Zdradź proszę tajemnice: jakim cudem nie masz żadnych pęcherzyków ?? Z góry dziękuję za odpowiedź :* p.s. dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze - maluję cienkie warstwy. Lepiej jest dać 3 cienkie niż 2 grubsze. Dlatego te geste lakiery lubią zostawiać bąbelki.
      Po drugie - trzeba poczekać aż dana warstwa dobrze wyschnie przed nałożeniem kolejnej.
      Po trzecie - zauważyłam, że lakiery mają tendencje do bąbelkowania latem, kiedy jest gorąco. Nie wiem czy to przez wysokie temperatury, czy może paznokcie oddychają w jakiś sposób... ale ja tak mam. Zimą praktycznie żaden lakier nie ma u mnie bąbelków.

      Daj znać jak ci kolejne podejście poszło :)

      Usuń
  4. 3 warstwy jestem w stanie wybaczyć jedynie wyjątkowym lakierom, a ten jakoś do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń