Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.03.2012

Avon Color Trend Dusty Pink

Do You like Avon nail polishes? I noticed that either you like them and they last long, or they are the ones you just stay away from. On some nails they chip on the next day and on others they stay nice few days. Lucky me I don’t have problems with them.
Today will be pink polish from Color Trend line. Its one of those dirty, rosey pink colours. The minus of this polish is it's blush. For me is a little too short and its hart to use, but for this bottle now way no how would fit a bigger brush.
Its an opaque polish – one proper coat is enough. Dries also fast. After all it's not so bad ;)
On photo: 2 coats + base coat



Lubicie lakiery Avon? Zauważyłam, ze albo je się lubi i trzymają długo, albo omija szerokim łukiem. Na niektórych paznokciach odpryskują na drugi dzień, innym trzymają kilka dni. Na szczęście ja nie mam z nimi problemu.
Dzisiaj będzie różowy lakier z serii Color Trend. To taki brudny, różany kremowy kolor – naprawdę ładny. I o dziwo bez topa wytrzymał kilka dni. Minusem jest pędzelek. Jak dla mnie trochę za krotki i ciężko się nim maluje, ale do takiej buteleczki nijak większego się nie wciśnie.
Krycie bardzo dobre – jedna grubsza warstwa starczy. Schnie dosyć szybko. W sumie nie jest źle ;)
Na zdjęciu: 2 warstwy + baza




2 komentarze:

  1. ten też ciekawy, ale już mniej niejednoznaczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie ten lakier wygląda na o wiele ciemniejszy :( może mam felerny egzemplarz?

    OdpowiedzUsuń