Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.10.2011

Colour Alike 16 Cool Rose


I finally ordered some bottles of Colour Alike polishes (Polish brand). I have tested a few of them already, but here on blog this is the first one. The rest of them will show up as well. The colours are probably already known to most polish ddicts addicts ;), as it is not the newest collection “The city is mine” (which didn’t impress me much). To make it short: bottle is nice, elegant and very simple, 8ml capacity, dries fast even with few coats, not very opaque, but I don’t mind. The colour is extremely shiny (doesn’t need top coat) with no extra effects. I am really starting to like those polishes more than Inglot.
On photos: 3 coats + base coat.



Nareszcie zamówiłam kilka buteleczek lakierów Colour Alike. Wyprobowalam już kilka z nich. Tu na blogu jest to dopiero pierwszy z nich, ale reszta tez się pojawi. Kolory są zapewne znane już większości lakieromaniaczek, gdyż nie jest to najnowsza kolekcja „Miasto jest moje” (która zresztą nie przypadła mi do gustu). Aby było krotko i zwięźle: buteleczka bardzo ładna, prosta, elegancka, pojemność 8ml, schnie szybko nawet przy kilku warstwach, niezbyt mocno kryjący, ale to nie szkodzi. Kolor mega lśniący (nie potrzebuje top coatu) bez dodatkowych efektów. Zaczynam te lakiery lubić bardziej niż Inglot.
Na zdjęciu: 3 warstwy + baza.








3 komentarze:

  1. Ładniusi:) Dodaję go do mojej wishlisty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor mój :) Różowy :)
    A w PL gdzieś można go dostać, albo skąd zamawiałaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny;) Uwielbiam takie kolorki ;D

    OdpowiedzUsuń