Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

02.06.2011

Risqué Ti Ti Ti


Taki mi się frenczyk udał. Pierwszy raz ozywałam gąbeczki do białych końcówek i bardzo mi się to spodobało. Przy okazji wypróbowałam nowy lakier Risqué – jest idealny do delikatnego frencza. Taki zwykły mleczny kolor. Próbowałam osiągnąć bardziej kryjący efekt, ale strasznie zaczął smużyć przy 2 i 3 warstwach. Więcej nie próbowałam. Końcówki to biały lakier z Avonu. No i materiałowe kwiatki :)
Na zdjęciu: jedna warstwa z top coatem.


A french mani came up just like that. First time i was using a sponge for the white tips and i love that method. In the same time i had a occasion to test my new Risqué – its perfect for delicate french mani. It is just a simple milky colour. I tried to get more opaque effect, but it started to smudge terribly with 2 and 3 coats. And there i sopped.
The tips i did with while Avon polish. And of course little material flowers :)
On the photo: one coat with top coat.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz