Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.05.2011

Na dobry początek/For a good start.

Na samym początku postanowiłam pokazać jak się ma moja skromna kolekcja.
Nie jest ona duża (jeszcze) i nie zawiera droższych lakierów (jeszcze mam nadzieje). Przez bardzo długi czas kupowałam lakiery dopiero jak udało mi się wykończyć jakaś buteleczkę. Ostatnio to się trochę zmieniło – strasznie ciężko się oprzeć ślicznym kolorom, których przecież nie mam ;)
Tak, wiem... jestem na najlepszej drodze do lakierowego uzależnienia. Zdaje sobie z tego sprawę, ale co tam.


In the very beginning I decided to show You my small collection. It is not big (yet) and doesn’t contain more expensive polishes (yet I hope). For a very long time I was buying new polish after I finished some of my old ones. Lately it changed a bit – its extremely hard to resist those lovely colours I don’t have after all ;). Yes, I know... I am on a good way to a polish addiction. I do realize that, but what the heck.

Avon - Classic Fit
Avon - Ballerina
Avon - Fuchsia
Avon - Wnite



Bell - Fashion Colour 315
Bell - Fashion Colour 305
Bell - Fashion Colour 304
Bell - Fashion Colour 306



E.L.F. - Mint Cream
E.L.F. - Desert Haze
E.L.F. - Smoky Brown



Inglot - 53
Inglot - 866



Joko - Virtual 05
Joko - Virtual 04



Sally Hansen - 01 Dahlia
Sally Hansen - 16 Beautiful Berry
Sally Hansen - 08 Vanilla Whimsy



Risqué - Arábica
Risqué - Viena


Golden Rose - 223
(no name)
Miss Sporty - 402
H&M - Dazzling Jade
Golden Rose - 39



Wszystko razem/All together



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz