Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.05.2011

Bell Fashion Colour - 304

Mój pierwszy lakier Bell i od razu wędruje na listę moich ulubieńców. Jasny fiolet z masa błyszczących drobinek. Świetnie się go nakłada i chociaż nie kryje w pełni przy jednej warstwie, to daje bardzo delikatny, równomierny, jasny kolor. U mnie 2 warstwy (choć teraz widzę, ze w niektórych miejscach przydałyby się i 3, ale niech już będzie). Pędzelek raczej z tych wąskich i miekkich.
Jak dla mnie lakier na piątkę. Szkoda, ze nie można tego powiedzieć o różowym Bell'ku, o którym będzie mowa innym razem.

My first Bell nail polish and already goes on the list of my favourite ones. Its a light purple colour with lots of shiny bits. It's comfortably to put on and even thought doesn't give a full cover after one coat, it gives a nice, soft and even colour. I have 2 coats here (and now I can see i would need to put on another one in some places). Brush is rather thin and soft.
For me it deserves an A. Pity I cannot say the same thing about the pink Bell that I will tell you more some other time.  

 Zdjęcia w naturalnym świetle dziennym/Photos in natural daylight.









2 komentarze:

  1. Mam ten kolorek, jest bardzo ładny, a pędzelek uwielbiam, bajecznie łatwo się nim maluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie miałam nic z bell-a ale skoro chwalicie, to chyba wypróbuje;)) pozdrawiam vermilionmcq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń