Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.05.2011

Avon - Ballerina

Ballerina to bardzo ładny delikatny róż. Lakier jest słabo kryjący i przy jednej warstwie nadawałby się do frencza. Ja mam 2 i nadal widać białe końcówki. Jest to lakier z serii szybkoschnącej, i rzeczywiście schnie piorunem :) Dodatkowo bardzo ładnie błyszczy. Mam nadzieję, ze na zdjęciach to widać. Nie nakładałam top coatu, bo nie było potrzeby. Manicure wytrzymał 4 dni przy normalnym użytkowaniu dłoni ;). Nie jestem pewna, czy to lakier kremowy, czy moze żelkowy. Ale wydaje mi się, ze to drugie.
Zaskoczył mnie szeroki, plaski pędzelek i bardzo się ciesze, ze Avon postanowił takie wprowadzić.

Ballerina is a very pretty, delicate pink nail polish. With just one coat is good for a french mani as it gently covers the nail. I have 2 coats on the photos and You can still see the white parts of the nail. It's from the Speed Dry line and it really dries in no time :). It is also very glossy – hope You can see it on the pics. I didn’t put any top coat, as there was no need for it and the polish last 4 days with normal hand activity ;) I am not quite sure if it's a creme polish or jelly. I think the second.
I was surprised with the wide, flat brush and I am very happy Avon decided to introduce those.

Światło dzienne/Daylight



 W cieniu/In the shadow

Pędzelek/Flat brush



6 komentarzy:

  1. mój ulubiony lakier zawsze mam jeden w zapasie jest elegancki i piekny polecam każdej kobiecie bo zachwyca swoją delikatnością i uniwersalnością

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie niezależnie ile nałożyłam warstw to i tak prześwitywał :/

    OdpowiedzUsuń
  3. jako konsultantka oczywiście przetestowałam;)) niestety mnie nie powalił, mimo ,że bardzo ładny odcień to nie podobał mi się ten brak krycia,ale plus za połysk, pozdrawiam vermilionmcq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakier jest śliczny, ale myślałam, że będzie lepiej kryć :(

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie wyglądał bardziej łososiowo. Oddałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie wyglądał bardziej łososiowo. Oddałam.

    OdpowiedzUsuń